Avatar billede challenge Praktikant
18. april 2006 - 20:02 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

A Green Site

hey.

Jeg har siddet og lavet på en side, primært for at lære mig selv at bruge farver. Normalt plajer jeg at bruge overvejende flest pastelfarver, men ikke hér.

Jeg syntes selv at resultater er okay, men jeg vil gerne have kritik til hvad der kan forbedres.

http://www.agreensite.hotserv.dk
Avatar billede zenorph Nybegynder
18. april 2006 - 20:15 #1
Gode kontrast forhold, men den bliver måske brudt en anelse for meget af den grønlige baggrund. Ellers synes jeg faktisk den er pæn.
Selve  baggrunden ved jeg dog ikke helt hvad jeg skal sige til, synes det er til at blive nuts af :-) men det er måske en smagssag.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. april 2006 - 21:41 #2
er ikke så glad for din skyggeeffekt bag dine overskrifter og så som zenorph siger: baggrunden kan godt virke irriterende
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2006 - 22:05 #3
Jeg kan godt lide farverne, men resten er sgu lige lidt for funky.

Du burde prøve at lave tekstboksene mere lige.
Det kan se fedt ud at lave enkelte funky elementer, og så holde resten straigt.

Bølgerne kan jeg ikke lide.. ..i sig selv er de fede nok, men kan ikke se hvordan de passer ind i den sammenhæng.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2006 - 22:06 #4
Og det var et svar :P

Ok at lave nogle sjove ting, men når så det skal i brug må man lige have fornuft-brillerne på :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2006 - 22:11 #5
Baggrunden oppe ved Search By Category irriterer mig lidt. Måske du skulle lave den sort/hvid (altså greyscale) og så lysere.
Avatar billede challenge Praktikant
19. april 2006 - 13:05 #6
Hey.
Tak for jeres respons!

Ting jeg får rettet i dag:
Skyggerne bag overskrifterne bliver fjernet.
Siden bliver lavet større, så den også kan ses på store opløsninger.
Jeg tager baggrunden op til overvejing.
Jeg kigger på tekstboksene, men det er ikke sikkert at det bliver lavet om... Men jeg kigger i hvert fald på det! :)
(Det med det sort-hvide bliver ikke lavet om, det syntes jeg er som det skal være, og jeg syntes ikke at sort hvis ville passe ind i siden.)

Tak for jeres kritik!
Hvis der er andre der har noget de gerne vil kriticere, så er alt velkomment!

doggy82,
Jeg deler point ud til sidst :)
Avatar billede challenge Praktikant
20. april 2006 - 18:50 #7
Siden er nede, og linket er ændret:

http://www.helgason.dk/stefanhelgason/sites/green

Hvad syntes i nu?
Bedere?

(Mangler stadig at overveje baggrunden)
Avatar billede domaz.dk Novice
21. april 2006 - 16:23 #8
den baggrund skal ændres til noget så det ser ud at siden "står" på det... ( tror det kunne være fedt med en græsplane af en eller anden grund... hehe )

- skyggen for siden er os alt for skarp..
Avatar billede challenge Praktikant
07. maj 2006 - 09:42 #9
zenorph, mysitesolution & domaz.dk smid jeres svar!

Baggrunden bliver ængret til noget mindre funky - Noget simpelt med 2 farver eller noget i den stil :)

Tak for kommentarerne allesammen!
Avatar billede domaz.dk Novice
08. maj 2006 - 00:52 #10
/s
Avatar billede zenorph Nybegynder
08. maj 2006 - 16:39 #11
here it go
Avatar billede challenge Praktikant
12. maj 2006 - 11:25 #12
Nå, i får bare point. MySiteSolution, hvis du syntes du fortjæner point, og opdaget topic'et, så skriv lige :)

Tak for hjælpen alle!