Avatar billede zenorph Nybegynder
18. april 2006 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PsyBNC - playprivatelog

Hej Eksperter

Jeg har geninstalleret maskinen, og i den forbindelse skiftet til en nyere version af mIRC (6.17) samt NNscript (4.02).
Opsat mig BNC som jeg skal, og det virker som sådan også godt nok.

Før i tiden når jeg startede mIRC fik jeg et vindue frem som hed PsyBNC, hvori der stod alle de beskeder, som var blevet sendt til mig.

Nu kommer den blot med PsyBNC-vinduet og skriver der er beskeder, hvorefter jeg skal skrive følgende:

/QUOTE ERASEPRIVATELOG

LIDT PRES !!

Jeg kan også højreklikke i vinduet, og vælge mellem følgende 2 punkter:

"Get Private Log" eller
"PsyBNC Control"

Hvis jeg vælger en af dem, får jeg blot meddelsen som følger:

"error: You're not connected to psyBNC!"

Spørgsmål - hvordan laver jeg det om???
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
18. april 2006 - 17:30 #1
Det tyder på at du har angivet forbindelsen til serveren under mIRC's "server"-menu (eller hvad det nu er den alm. menu hedder). For at få psyBNC-funktionalitet gennem NNscript skal forbindelsen skrives under den menu, der hedder psyBNC i menuen for NNscript.
Avatar billede zenorph Nybegynder
18. april 2006 - 17:42 #2
Der er desværre ikke et punkt derunder, som hedder psyBNC i NNscript.

Lister alt op jeg kan vælge mellem af menuer, og håber det giver anledning til fejlretning af problemet:

Auth-settings:
- C/NServ
- GameSurge
- Quakenet
- UnderNet
Awaysystem
- Log/Pager
- Messages
- Misc.
Balloon tips
- Settings
- Events
Bindings
Content Filter
Favorite nets
Games
Lag/Toolbar
- General
- Customize
Mail-check
Messages
- Kicks
- Quits
- Slaps
Miscellaneous
- Part I
- Part II
Newstickers
Pasting options
Protections
- Channel
- Personal
- Excludes
Switchbar
Themes
Titlebar
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
18. april 2006 - 17:53 #3
Så må jeg desværre melde pas. De har, siden dengang jeg brugte nnscript og psybnc, fjernet lige netop det menupunkt.

Men ifølge http://www.nnscript.de/forum/viewtopic.php?t=9036&highlight=psybnc ser det ud til at du blot skal skrive /psybnc for at få den omtalte menu frem.
Men du skal formentlig ikke være forbundet til serveren imens, da det kan føre til en Excess Flood.

Måske du selv kan finde mere om det på deres forum http://www.nnscript.de/forum/
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
18. april 2006 - 17:54 #4
Eller endnu bedre.

Følger deres FAQ "Where can I enter my BNC Server?"
http://www.nnscript.de/index.php?section=faq&id=28 ;)
Avatar billede zenorph Nybegynder
18. april 2006 - 18:22 #5
Har prøvet vejledningerne, men desværre helt uden held.
Avatar billede zenorph Nybegynder
25. april 2006 - 18:18 #6
Lukker tråden igen - der er ikke meget at gøre ved det.
Skyldes nok bare en fejl i NNScript versionen - virker nemlig med en lidt ældre.