Avatar billede morticuz Nybegynder
18. april 2006 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Batteriprob. v. Samsung D600E (Softwareopdatering?)

Hej NG
Jeg har sådan en Samsung D600E... har lige købt den og allerede nu synes jeg
at den bruger forfærdelig meget batteri... Efter 1-2 dage og så er batteriet
løbet tørt... jeg har ladet dem lade i så lang tid som butikken sagde, og
var nede med den idag, men de ville sende den ind til samsung og efter 7-10
arbejdsdage ville jeg så få den igen... og så sagde hun at der ville de bare
ha lavet en softwareopdatering på den.
Det håbede jeg så lidt på at jeg selv kunne gøre fordi at jeg gider ikke at
undvære den i 10 dage hvis jeg selv kunne lave den, men jeg kan ikke finde
noget omkring at softwareopdatere en telefon nogle steder og her spørger jeg
så jer følgende spørgsmål:

1. Hvor og hvordan kan man softwareopdatere denne telefon?
2. Er der andre der har haft lignende problemer og fundet andre løsninger?
3. Snakkede med Samsung Support som sagde at det var mit båndvalg som skulle
sættes fra Tri-Band til GSM 900/1800 ... Kan det virkelig gøre hele tricket?

Håber i kan hjælpe en uviden :-)

MVH
Peter Nielsen
Avatar billede pinball Nybegynder
18. april 2006 - 16:25 #1
en software opdatering skal typisk til for at rette på fejl i tlf. dette er ikke noget du selv kan gøre.
Avatar billede pinball Nybegynder
18. april 2006 - 16:25 #2
3. Snakkede med Samsung Support som sagde at det var mit båndvalg som skulle
sættes fra Tri-Band til GSM 900/1800 ... Kan det virkelig gøre hele tricket

prøv :)
Avatar billede pinball Nybegynder
18. april 2006 - 17:37 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2006 - 20:26 #4
Hjalp det at prøve pkt. 3?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. april 2006 - 20:31 #5
Softwareopdatering kan normalt gøres fra producentens hjemmeside. Kan man i hvert fald med Sony Ericsson.
fearless>>tænker du ikke på flashing?
Avatar billede pinball Nybegynder
18. april 2006 - 20:49 #6
nej jeg tænker på at få fjernet diverse bugs og fejl. hos nokia og samsung kan man ikke opdatere software på nettet (såvidt jeg ved)
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:13 #7
????