Avatar billede annanna Nybegynder
18. april 2006 - 12:33 Der er 5 kommentarer

Sidetal er i udu og kan ikke fjernes

Jeg er ved at skrive speciale, og desværre er der sket det, at der er gået et eller andet galt i sidetals funktionen.

Som det er nu optræder s. 1-9 korrekt, men fra side 10 står der kun 1, fra side 20: 2, osv.
Hvis man forsøger at indsætte sidetal igen, står der for side 14, f.eks. 114.

Jeg har prøvet at copy paste, og har arbejdet med filen både i OpenOffice og Word, samme problem begge steder.

Da det er en 100 sider lang fil, er det temmelig frustrerende.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede jps6kb Novice
18. april 2006 - 12:35 #1
Kan du fjerne sidetallet helt?

Prøv evt. at indsætte sidetal et andet sted i dokumentet.

Umiddelbart lyder det som om en 'sammenpresset' udgave af sidetallet ligger og driller.
Derfor der kun står det første tal. :)
Avatar billede annanna Nybegynder
18. april 2006 - 12:50 #2
Hvor fjerner man sidetal?
Avatar billede annanna Nybegynder
18. april 2006 - 12:56 #3
yes, jeg fandt funktionen! Nu er de sammenpressede sidetal slettet! 1000 tak for hjælpen!
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
18. april 2006 - 12:58 #4
Jeg tror grunden til uordenen i sidetallene er, at der er indsat sektioner. Prøv at gå ind i sidefoden på fx side 10, og vælger fra værktøjslingen "Sidehoved/fod" ikonet: "Formatering af side" og sæt radioknappen der til "Fortsæt fra forrige sektion". Det skulle måske kunne gøre det.
Avatar billede annanna Nybegynder
18. april 2006 - 13:09 #5
Mange tak for begge svar - det er i orden nu :) (og lykkedes netop gennem sidefoden)