Avatar billede martindyhl Nybegynder
17. april 2006 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Personal Server i XP

I Windows 98 kunne man tilføje Windows-komponenten Personal Server også arbejde med ASP på sin egen computer via http://localhost/... Hvad og hvordan gør man hvis man vil opnå det samme i Windows XP???
Avatar billede weis Nybegynder
17. april 2006 - 19:40 #1
Det virker kun i xp pro, men det gøres enkelt ved at sætte windows cd'en i computeren og så under: Installere valgfrie windows-komponenter -> vink fluebenet af under ISS ()
Avatar billede martindyhl Nybegynder
17. april 2006 - 19:42 #2
Man kan ikke hente komponenten et eller andet sted?
Avatar billede weis Nybegynder
17. april 2006 - 22:08 #3
Det har jeg ikke hørt om...
Avatar billede madeindk Nybegynder
18. april 2006 - 20:23 #4
Det kan ikke lade sig gøre at downloade IIS - jeg blev nød til at ringe ind til Microsoft for at høre hvad jeg skulle gøre. Der var intet at gøre sagde han, jeg havde smidt min XP cd væk og hvis jeg skulle ha' en ny skulle jeg opgive min produkt nøgle og det havde jeg ikke lige lyst til :-)
Avatar billede martindyhl Nybegynder
01. august 2008 - 08:58 #5
Lukker