Avatar billede keysersoze Guru
17. april 2006 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overtakseret sms - regler og erfaringer

Jeg skal til at køre en løsning, hvor folk kan tilmelde/afmelde sig en service via SMS. Efter tilmeldelse skal vi have mulighed for at udsende overtakserede sms'er til brugerne.

Det jeg søger, er regler for hvad man må og ikke må i den forbindelse - altså alt lige fra hvor bindende en tilmelding er til hvilke regler der er på hvor dyre og hvor mange beskeder der skal sende. Servicen skal kun køre over 3 dage hvor der skal sendes måske ialt 12-15 sms'er til hver tilmeldt og selve overtakseringen skal sådan set kun kunne dække vores udgifter i forbindelse med servicen.

Den anden ting jeg søger er erfaringer med firmaer - alt lige fra priser til stabilitet og hvad der leveres. Den billigste jeg hidtil har fundet frem til er https://www.nemsms.dk/default.asp men kender ellers intet til dem.

så alt fra egne erfaringer til regler osv modtages med kyshånd... eller, vi må vist hellere nøjes med point :)
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
19. maj 2006 - 17:01 #1
Hej.

Jeg har en kammerat som arbejder for BeFree Aps, de har en SMS Gateway. Kontakt ham på mads@befree.dk og hør mere om dine muligheder.

Mvh. Kasper Smith
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2006 - 12:03 #2
det var desværre ikke mange erfaringer og kun et enkelt forslag til et muligt firma - hele projektet blev desværre sat på pause men måske forsøger jeg at kontakte befree.dk senere... så derfor skal du da heller ikke snydes kasper.
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
14. september 2006 - 13:03 #3
Jeg siger tak..

Det er også dem som har app koden 1919 hvis du har hørt om den ;)

Send en sms til 1919  du ved..

hygge