Avatar billede mxs Nybegynder
16. april 2006 - 18:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Et CMS lignende system til visning af produkt

Jeg har postet denne tråd på udvikleren.dk, men følte ikke at jeg fik et svar (fik overhovedet ingen respons) Da jeg ikke rigtig har tid på at vente, poster jeg tråden her da jeg har erfaring med at eksperten.dk har en hurtig respons tid.

Hej

Jeg er ved at lave et opensource produkt, som jeg gerne vil have ud til alle jer udviklere, sagen er bare den at jeg ikke gider lave et php system, da det ikke ligger i min interesse. Jeg opretter også en profil via sourceforge, men dette vil jeg dog ikke have til at være hjemmesiden for produktet.
Altså. Det jeg søger er, som overskriften siger, et CMS ligende system til visning af et givent produkt. Hvis I kender til et sådan system vil jeg med glæde høre fra jer!!

På forhånd tak,
Martin Slot
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 18:59 #1
Så vil jeg anbefale VirtueMart til OpenSource systemet Joomla som efter sigenede skulle være ganske glimrende.

Det hører også et dankort modul med til det.

mvh
Mads
Avatar billede mxs Nybegynder
16. april 2006 - 19:08 #2
Tager jeg lige et kig på. Dog får jeg ikke brug for et dankort modul da det er opensource det jeg skal udgive :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 19:22 #3
ok Jeg ved at Virtuemart hvisspiller godt sammen med Joomla CMS, men om det kan køre sammen med andre MCS ved jeg ikke.

Det lyder ellers spændende det du er ved at udvikle.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 19:28 #4
MCS = CMS :)

mvh
Mads
Avatar billede mxs Nybegynder
16. april 2006 - 19:31 #5
Har googlet meget efter et system hvor man kunne udgive ens produkt sammen med nogle specs omkring produktet (så som en dokumentation osv) + at man kan udgive nogle generelle artikler omkring et emne. På siden skal der selvf. også være et forum med.
Det er mange krav for et system, når man leder efter den på nettet, men det kunne være perfekt at have det.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 19:46 #6
Jeg ville vælge en template for en side og smide produktet ud via virtuemart og eventuelt supplere det med SMF (www.joomla.org anvender dette froum, det er kanongodt!)

Så ville jeg lave et galleri med screenshot af produkterne.

Hvis du vælger Joomla kan jeg godt assistere as far goesdog kender jeg ikke meget til virutmart ...så skal du in det mgete aktive Joomla forum hvr der sidder en masse ekeperter.!

mvh
mads
Avatar billede mxs Nybegynder
16. april 2006 - 19:48 #7
Hehe screenshots :P Det jeg er ved at udvikle er et socket framework, men stadigvæk skal jeg have nogel billeder ind af diverse fremstillinger af dette framework. Men ok. Jeg skal lige ha oprettet et domæne. Tror jeg får brug for lidt hjælp!!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 19:57 #8
ok jeg vidste ikke hel hvad du er ved at udvikle.

Køber du et domæne vil jeg gerne hjælpe dig med et Joomla CMS installation.

Glæder mig til at se dit produkt.

du kan se en Joomla side (CMS) på min egen lille blog side.....der er et par moduler installeret som aller bare fungere tip top.

Her sidst på måneden kommer Joomla 1.5 som efter sigende skulle have en masse fede features.

mvh
Mads
Avatar billede mxs Nybegynder
16. april 2006 - 20:08 #9
Hehe. Jeg vil gerne lige se din hjemmeside foxmulder58. Ser ikke ud til at der er et link til den under din profil.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. april 2006 - 20:28 #10
http://www.madsblog.hotserv.dk    undskyld glemte linket! :)
Avatar billede mxs Nybegynder
17. april 2006 - 00:59 #11
Jeg ved ikke rigtigt om jeg kan bruge joomla systemet, da det måske kommer til at virke for oppustende, hvis du forstår? Måske skal jeg til at lave et system selv.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 08:35 #12
Ja man kan bygge sit eget CMS system, det kan dog godt gaa hen og blive lidt omfattende.

mvh
Mads
Avatar billede mxs Nybegynder
17. december 2008 - 10:14 #13
Hej foxmulder58, jeg ved det er længe siden, men jeg brugte faktisk Joomla, så smid et svar og du får point.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. december 2008 - 18:02 #14
jamen svar så :) og god jul