Avatar billede fieklokke Nybegynder
15. april 2006 - 17:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

internetside ikke mulig

Hvad er der galt med mit system eller Norton internet Security siden jeg ikke kan komme ind på i prgrammet www.huset og haven.dk
Siden kommer frem men når jeg beder om at komme ind i huset eller haveprogrammet kommer der bare en blank side frem.
Avatar billede pinball Nybegynder
15. april 2006 - 17:24 #1
Avatar billede pinball Nybegynder
15. april 2006 - 17:25 #2
15. april 2006 - 17:41 #3
15. april 2006 - 17:43 #4
HAR det virket i dit nyværende system ?
Check (eller midlertidig disble) NIS ?

Er der andre slags LINK's som opfører sig på samme måde ?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
15. april 2006 - 17:56 #5
Hej fearless.  Jeg har lige prøvet at deaktivere annonceblokering men det hjalp ikke.
Til dr1. Det er en side som står under bolig og dernæst huset og haven.det er et netprogram udgivet af Nykredit.Det har virket men det er nogle dage siden det er brugt .Nej jeg har ikke problemer med andre sider af dem jeg er inde på.
Avatar billede levithan Nybegynder
15. april 2006 - 18:11 #6
http://www.husetoghaven.dk/ virker fint. prøv at deaktivere alt din sikkerhed og se om linker virker hvis det ikke gør

så skal du slette alle dine cookies og temp internet files.  i internet exploerer > funktioner > internet indstilligner > slet cookues og slet filer.  somme tider skal man også åbne internet explorer og slette filerne manuelt da internet exploere ikke altid finder det hele.

prøv evt dette program
Empty Temp Folders http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/emptemp2Setup.exe

vejledning
http://www.spywarefri.dk/manualer/emptytempfolder-manual.htm
15. april 2006 - 18:23 #7
Nååå - du mener http://www.husetoghaven.dk/

Også her:
Hvis jeg klikker på ethvert af knapperne øverst [Søg Bolig],[Køb Bolog],[Sælg Bolig],[Flytning], ...
går den istå - og efter >5 minutter = blank skærm !!!

Sååå - der er nok et belastnings problem (?) hos http://www.husetoghaven.dk/ ...
Avatar billede fieklokke Nybegynder
15. april 2006 - 19:01 #8
levithan jeg har lige prøvet at gøre som du skrev men når jeg trykker på huset eller haven kommer siden med siden ikke fundet frem.Jeg har lige prøvet på min datters pc og der virker det fint.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
16. april 2006 - 16:22 #9
undskyld der står: Siden blev ikke fundet.Men jeg kan ikke forstå hvorfor det virker på datterens.Hun kører godt nok uden Norton.
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 17:04 #10
som jeg skrev før. prøv at lukke ned for alt dit sikkerhed og prøv igen. det lyder underligt hvis du ikke kan se det.
16. april 2006 - 17:06 #11
"...det virker på datterens.." - prøv lige at klaske [Ctrl][F5] der for at ReLoade siden.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
16. april 2006 - 17:34 #12
Nu har jeg lige prøvet at deaktivere og prøvet at bloker men det bliver stadig det samme med :Siden blev ikke fundet.
Det med Ctrl + F5 hjalp heller ikke.
Jeg tænkte på om det kunne være noget med sikkerheden fra TDC hvor jeg kørerpå oncable over antennen.Min datter er koblet på samme med Router.
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:15 #13
???????