Avatar billede runskee Nybegynder
15. april 2006 - 16:42 Der er 6 kommentarer

lige margin uden huller mellem ord

Hvordan undgår man, at der kommer store huller i mellem ordene, når man bruger lige marginer? Uden at anvende bindestreger til at dele ordene op. Jeg har hørt, at der findes en funktion der kan få det til at se pænt ud??
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2006 - 17:08 #1
Der er vist ingen, der bruger lige margen længere, men du må gerne få min opskrift, der ikke er særlig sofistikeret.
Jeg bruger manuel orddeling, og manuelle linieskift, hvor der er mange huller.
Det behøver ikke tage ret lang tid.
Du kan også ændre lidt på ve-hø. margen.
Fortæl, hvordan det går.
Avatar billede runskee Nybegynder
15. april 2006 - 17:40 #2
Det skal helst være uden at bruge bindestreger. Der skulle efter sigende være en funktion, som får det til at se pænt ud.
Avatar billede hcma Novice
15. april 2006 - 18:23 #3
er det her du kigger efter:
Funktioner -> Sprog -> Orddeling  og sæt din indstilling så lav som muligt.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2006 - 23:01 #4
runskee - hvordan går det med dig? Fandt du en løsning? Lad høre.
Avatar billede runskee Nybegynder
29. april 2006 - 07:52 #5
Nej det gjorde jeg ikke. Synes ikke at jeg fik et brugbart svar og jeg havde lidt travlt. Så jeg gjorde ikke mere ved det...
Avatar billede hcma Novice
29. april 2006 - 12:22 #6
så læg selv et svar og accepter det, så vi kan få spørgsmålet lukket ;o)