Avatar billede winzi Nybegynder
15. april 2006 - 13:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvilken trådløs router

Hej..

Jeg står og overvejer, at købe en trådløs router, men har faktisk ingen ide om, hvad jeg skal kigge efter?

Har set den her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138116

Er det noget der er værd og købe?
Prisen skal også meget gerne være lav.

På forhånd tak.
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. april 2006 - 13:25 #1
har kun gode erfaringer med linksys, har flere af deres produkter og har ikke oplevet nogle problemer med dem
Avatar billede winzi Nybegynder
15. april 2006 - 13:35 #2
Men hvad skal jeg kigge efter?
15. april 2006 - 14:31 #3
... jeg ka' også anbefale nævnte http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138116 - denne har desuden også fire switch udgange ...

Jeg har fået købt On-Line via http://www.itbutikken.dk/i/89891/1.htm - Just Go For It...
Avatar billede pinball Nybegynder
15. april 2006 - 14:50 #4
Kommentar: winzi
15/04-2006 13:35:47 Men hvad skal jeg kigge efter?

winzi vil vide hvad han/hun skal kigge efter på en router. så nytter det ikke noget at linke til produkter hele tiden...
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. april 2006 - 14:52 #5
hvordan skal vi vide hvad spørger ønsker i en router ? vi giver spørger ret i at det produkt spørger selv linker til er godt (og det er samme produkt der linkes til)
Avatar billede pinball Nybegynder
15. april 2006 - 14:52 #6
så vidt jeg ved så er der ikke det helt store du skal kigge efter på en router, men jeg ved ik så meget om det så håber andre kan hjælpe dig
15. april 2006 - 15:10 #7
... at der også er fire 'løse' kablede udgange til kablede enheder... er min pointe ...
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:50 #8
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2006 - 20:28 #9
winzi fandt du ud af det?
Avatar billede winzi Nybegynder
19. april 2006 - 22:04 #10
Ikke endnu.. Leder stadig lidt..
Avatar billede pinball Nybegynder
19. april 2006 - 22:06 #11
jeg har netgear, det virker også fint
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 20:25 #12
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden
Avatar billede winzi Nybegynder
30. april 2006 - 21:31 #13
Sorry for den lange vente tid.. Er stadig på udkig, men har fået anbefalet nogle fra nogle venner..

Bla. mærket Zyxel? Nogen der har erfaringer med dem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2006 - 21:35 #14
Ja...

Til et større lanparty kom Zyxel med en gamer router, der ikke kunne klare presset.
En meget mindre fra SMC blev sat til, og den klarede paragrafferne - selv om det var en standard router .... :)
Avatar billede winzi Nybegynder
30. april 2006 - 21:36 #15
Hvad med denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121337

Det den skal bruges til er, at gå på nettet og spille på nettet.
Den skal, som sådan ikke bruges til, at overfører store filer over LAN.
Og så vidt jeg har forstået det, så er overførselshastigheden(125Mbps i dette tilfælde) kun på LAN. Medmindre du selvfølgelig kommer over 125 Mbit på internetforbindelsen, så kan den ikke følge med, men kun holde de 125 Mbps.
Rigtig forstået?
Avatar billede winzi Nybegynder
08. maj 2006 - 18:18 #16
Slet ikke nogen der kan svare?
Avatar billede winzi Nybegynder
20. maj 2006 - 14:11 #17