Avatar billede rn11021 Nybegynder
15. april 2006 - 09:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Wayway.dk

Vi er netop ved at være færdig med design af systemet, og jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre lidt kritik fra jer andre programmører.

Forbehold:
Stavefejl i banneret (Er ved at blive lavet)
en del fejl i koden, hvis man validerer siden.

På forhånd tak!

www.wayway.dk

By the Way.... :-)
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. april 2006 - 10:44 #1
Ser fin ud... (800x600 pixels IE)

- lidt trist at du ikke bruger siden (tænker på de to kollonner med blå prikker)

- muligvis en sletning af ? i url'en her er et link hvis du har php
http://www.eksperten.dk/spm/692011#rid6127708

- billeder under medarbejdere mangler... regner med de kommer - men den billedet er undervejs er blevet lidt for "forkert" brugt andre steder på nettet efterhånden :/ ... og priser på abbonnnementerne.

- og en anden ting ... siden bruger bgcolor enkelte steder det var måske bedre med en class med tilhørende css style definering...

- der er nogle interne styles på siden der ikke er langt over i stylesheetet... det fylder så på hver side man åbner...

- der bruges lidt tables i tables... sider kan muligvis fylde det halve ved konvertering til css og div's, men det er en smagssag :)
(det er ikke til at sige før man er færdig med en konvertering)

- under indgiv trafikmelding står billedet under trafikuheld knivskarpt... mens de andre virker sløret - en opvejning af hvor meget siden skal fylde, lav evt trafikuheldet lidt mere sløret så det ikke skeller sig ud fra de andre :)

Fine farver, dæmpede og rolige nuancer - får ikke ond i øjnene :)
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. april 2006 - 11:00 #2
^og så er der nogle stavefejl i ovenstående :D
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. april 2006 - 11:12 #3
- med ovenstående mente jeg mit eget indlæg... bare så den ikke misforståes :)
Avatar billede rn11021 Nybegynder
16. april 2006 - 13:04 #4
sad
Avatar billede mclemens Nybegynder
16. april 2006 - 13:21 #5
sad?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2006 - 19:59 #6
Ser flot ud:)

God side:) Sikkert mange der vil blive glade for den mulighed du/dem du har lavet det for, :)
Avatar billede rn11021 Nybegynder
19. april 2006 - 15:28 #7
mclemens lav lige et svar så du kan få nogle point
Avatar billede mclemens Nybegynder
19. april 2006 - 16:38 #8
ok :)