Avatar billede datasource Nybegynder
15. april 2006 - 00:15 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Ny side til vurdering

Hej eksperter...

Jeg har før oprettet et spørgsmål med vurdering af siden
www.lpwebdesign.1go.dk (http://www.eksperten.dk/spm/702495), men da siden er blevet ændret totalt stiller jeg dette nye spørgsmål:
Hvad synes i om denne side:
www.lpwebdesign.1go.dk
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
15. april 2006 - 00:20 #1
hhm del tekstfelterne mere op... altså mørkere overgang hvis du forstår... og en lille fejl (i hvert fald firefox) efter dine menuknapper er boksen ikke ligeså høj
Avatar billede datasource Nybegynder
15. april 2006 - 00:54 #2
Nej faktisk forstår jeg ikke helt hvad du mener med mørkere overgang ?
Avatar billede pehory Nybegynder
15. april 2006 - 01:49 #3
Dine undersider validerer ikke. Desuden savner jeg en profil-side.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
15. april 2006 - 10:00 #4
Den er væsentlig bedre end din forrige side. Dog synes jeg forsiden har meget tekst, pas på med det, der er ikke mange der læser al den tekst første gang de klikker ind på siden. Det er ville være bedre hvis du fortalte hvad du ville, med billeder.
Det er meget forvirrende at siden skifter opsætning for hver underside man klikker ind på, her tænker på billedet, der ikke er samme sted.
Jeg synes istedet at du skal ligge billeder på alle undersider og holde én stil / opsætning, f.eks. som du gør under 'Webdesign', hvor du iøvrigt lige skal have lidt luft ind mellem billedet i teksten.
Avatar billede pesa Nybegynder
15. april 2006 - 17:33 #5
Jeg synes også der er for meget tekst på forsiden.

Er priserne med eller uden moms?

Dine informationer i webpakkerne er yderst sparsomme! Det skal være meget mere detaljeret!

Er det klogt at vise en liste over dine kunder når det kun er dig selv der er kunde ... ?

Det er simpelthen for useriøst at have en hotmail konto og samtidig kræve så meget for hjælpen til hjemmesider.

Hvem henvender du dig til? Nogle steder skriver du til folk som du formoder ikke har særlig meget forstand på hjemmesider - andre steder skriver du til folk der er inden for branchen. Hvem er din målgruppe - nok den første! Er det så fornuftigt at skrive hvad du gør under kompetencer. Hvor skulle Fru Hansen vide hvad php er? Find din målgruppe!

Men når det så er sagt tegner det jo fint!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
15. april 2006 - 18:29 #6
jo og forresten... ville aldrig handle med nogen der ikke engang har et domæne med mail konto dertil, men regner jeg med at du får inden "release"?
Avatar billede datasource Nybegynder
15. april 2006 - 18:55 #7
Til dig pesa...hvordan kan jeg udvide informationen om webpakkerne ?
Avatar billede datasource Nybegynder
15. april 2006 - 22:28 #8
Men flere kommentare til siden...har prøvet at splitte forside teksten op i en kort tekst og et billede med stikord !
Avatar billede datasource Nybegynder
15. april 2006 - 22:30 #9
Det skal også siges at når jeg åbner siden i Firefox bliver det grå til højre for menuen lavere..men jeg aner ikke hvorfor...har prøvet alt...nogle der kan hjælpe ?
Avatar billede datasource Nybegynder
16. april 2006 - 21:37 #10
Slet ikke flere kommentare til siden ?
Avatar billede oersted Novice
17. april 2006 - 00:04 #11
du kunne nøjes med at vise dine referencer og dine priser.
Det vil de fleste potentielle kunder være interesseret i ...

der er alt for meget tekst efter min mening :)
Avatar billede pesa Nybegynder
17. april 2006 - 00:21 #12
Man kunne jo passende spørge om det er dig eller kunden der skal opdatere siden? Har kunden mulighed for det? Hvad koster det at få dig til det?

Du vil give mig et designforslag - hvad hvis jeg synes det er grimt?

Hvorfor vil du give mig to designforslag i den store pakke? Jeg er jo kunden. Du er eksperten. Du skal vel kun give mig et forslag - det bedste og unikke.
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
17. april 2006 - 00:30 #13
40.000 for en side mange tager 4.000 for ?!? Du må være en allerhel.... god sælger ;-)

Ellers et ok nydeligt og traditionelt design .. held og lykke :o)
Avatar billede oersted Novice
17. april 2006 - 00:33 #14
nu skulle vi jo kommentere på hans web site
- ikke hans prispolitik ;)
Avatar billede datasource Nybegynder
17. april 2006 - 02:32 #15
hehe mange tak...men i har fat i noget med de der priser...for jeg er totalt i tvivl...i mit tidligere spørgsmål fik jeg af vide at priserne sagtens kunne 10 dobles og nu får af vide at de er alt for høje....nogle der evt kunne give mig en lille "prisguide" :D
Avatar billede datasource Nybegynder
17. april 2006 - 03:00 #16
Det skal også lige siges at der faktisk står at vi opdaterer eller vedligeholder sider, der er bare ikke nogen pris på.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
17. april 2006 - 13:04 #17
For 40.000 tror jeg de fleste kunder vil forvente at der skal være et fuld CMS-system bag, så de selv kan rette i alle dele af websitet...
Men fastsættelse af priser ER svært.. der er mange amatører der tilbyder 'fulde' websites for langt under 4000, men det er som regl naboens 14 årige søn der netop har lært at sætte en side op i Frontpage og som overhovedet ikke har et begreb om design, brugervenlighed og målgruppevalg. Når I nu er et firma, som skal kunne leve af at sælge websites bliver prisen jo næsten nødt til at være i den høje ende af skalaen, da I har husleje, løn, licenser, materialer osv. I skal betale for at få firmaet til at løbe rundt (hvis det er et seriøst firma, vel at mærke!), derfor skal priserne fastlægges ud fra hvad I synes I kan leve for og hvor meget I gerne vil have i overskud fra hver opgave i laver. Alt dette med udgangspunkt fra jeres fastlagte budget.
Avatar billede datasource Nybegynder
17. april 2006 - 16:28 #18
Men det er selvfølgelig også svært at sætte faste priser på da det svinger meget fra side til side....så jeg tror vi prøver at finde en mellemting...og det med hotmailkontoen, og subdomænet..det er bare midlertidigt :D
Avatar billede datasource Nybegynder
17. april 2006 - 20:06 #19
Er der flere der har noget at sige om denne side ?
Avatar billede datasource Nybegynder
26. april 2006 - 23:44 #20
læg i bare svar, så skal i da få jeres points !
Avatar billede flashnoob Nybegynder
26. april 2006 - 23:49 #21
svar