Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 17:49 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Can't access HDD Data

Hvad betyder "Can't access HDD Data" ?

Min mp3 siger det, og jeg kan slet ikke komme ind i den. Den slukker efter den besked.

Jeg kan heller ikke tilslutte den til computeren.
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. april 2006 - 17:53 #1
HDD står for Hard Disk Drive.
Altså, den kan ikke få adgang til dataene på harddisken.

Hvordan du løser det er så en anden sag ...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 17:58 #2
"Min mp3 siger det," Hvad er det for en fyr vi taler om, er det en du kan koble til computeren eller ????
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 17:59 #3
ja, jeg kan koble den til computeren via et stik der fulgte med.Normalt har jeg kunnet overføre sange via programmet som hedder "Audiophile", men nu kan den ikke.

(Hvis jeg ikke svarer igen er det fordi jeg er i biffen)

Svarer når jeg kommer hjem.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 18:11 #4
Hvis du bruger XP kan du så ikke se den hvis du vælger
Start -> højreklik DENNE COMPUTER -> Administrer -> Diskhåndtering
Hvis ja hvad vises så som filsystem på din MP3 ??
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 20:30 #5
Jeg gjorde som du sagde. Mp3'en viser at den overfører, men under diskhåndtering står der slet ikke at den er sat til.

Det kan vel have noget at gøre med det der doggy82 sagde om at den ikke kan få adgang til dataene på harddisken
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 20:33 #6
Som jeg forstår din kommentar har XP da ikke registreret den
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 20:35 #7
Ja, lyder meget rigtigt.
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 20:36 #8
Forresten er det en Envo 8170. Meget ukendt.
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 21:50 #9
Er der noget man kan gøre for at Windows XP registrerer den?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 22:17 #10
Jeg ville starte med at system gendanne xp til en dato før dit problem begyndte
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 22:20 #11
ok, de prøver jeg sgu...
Avatar billede djgreg Nybegynder
14. april 2006 - 22:39 #12
Det hjalp skam ikke...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 23:03 #13
OK prøv at downloade TESTDISK http://www.helgec.dk/lost%20data.html følg guiden og se om det program kan finde din MP3 fidus
Avatar billede djgreg Nybegynder
15. april 2006 - 04:50 #14
Okay, jeg skal på arbejde her klokken 6, så jeg prøver det lige når jeg kommer hjem.
Avatar billede djgreg Nybegynder
15. april 2006 - 15:39 #15
Altså jeg prøvede det, og også en masse andre ting jeg fandt, men sagen er den at den simpelthen ikke kan finde usb-sticket når jeg sætter det ind.
Avatar billede djgreg Nybegynder
15. april 2006 - 15:40 #16
Når jeg sætter stikket i kommer der sådan en 3-armet tingest frem nede i menu-bjælken nederst til højre, og når jeg dobbeltklikker kommer dette frem:

Enheden kan ikke starte. (Kode 10)

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2006 - 16:25 #17
Prøv at klik på START -> KONTROLPANEL -> SYSTEM -> HARDWARE -> ENHEDSHÅNDTERING bede i bunden kan du nu se den 3 benede ting Højreklik på alle de 3 benede USB fiduser når de alle er fjernet så genstart computeren
Avatar billede djgreg Nybegynder
15. april 2006 - 18:03 #18
No difference
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2006 - 18:15 #19
Beklager men så rækker mine evner ikke længere
Avatar billede djgreg Nybegynder
15. april 2006 - 18:57 #20
Ja ok, jeg tror oss det er mp3'en den er gal med.
Avatar billede djgreg Nybegynder
10. januar 2011 - 22:50 #21
m