Avatar billede paddington Nybegynder
14. april 2006 - 05:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ris og ros ønskes

http://www.schjor.frac.dk

Ris og ros ønskes på dette design..

sammenhæng imellem farverne, banner, logo, tekstfarve, mm.
alt har interesse.....
Avatar billede paddington Nybegynder
14. april 2006 - 05:41 #1
Tillæg: Ved godt at den ikke er valideret endnu...
Avatar billede trekkies Juniormester
14. april 2006 - 07:31 #2
Du mangler et logo, billedet på forsiden virker ikke, da du ikke har skrevet stien.

Kan godt lide at farverne går fra mørk over til lys.

Der er tekst yderst til venstre og et "billed" yderst til højre, mens midten er top.

Sitet siger ikke meget og fanger ikke de besøgende, måske bliver sitet bedre når at der kommer mere tekst, billeder og links på.
Avatar billede wilweb Nybegynder
14. april 2006 - 10:33 #3
Jeg synes det er meget morsomt, når der kommer "©Copyright 2006 Schaumann Jordan-Madsen All Rights Reserved" på et halvfærdigt ikke kommercielt produkt. Bare roligt, det er ikke kun dig der gør det, men det virker som du hopper fra start af udviklingen på web-siden til nu er den færdig, jeg må heller beskytte det jeg har brugt 12 minutter på at udarbejde.
Det er squ ikke fordi jeg vil urimelig kritisk, men jeg ville foreslå dig at bruge noget mere tid på det der er imellem de 2 omtalte punkter.
Fx. det som du efterlyser i dit spørgsmål, hvad med layout det holder ikke linjerne, grafikken er beskåret hårdt, billederne i logoet er pixelerede og uklare og du bekymre dig om at få ©Copyright på og om farverne holder. Er det om jeg kan lide farverne? eller er det om farverne passer til din målgruppe, hvem er de i øvrigt.
Hvis riflen har noget med jagt at gøre så synes jeg ikke farverne er ok, for der havde grøne farer nok været bedre, men farve forløbet er flot nok. Tekst farven sort er vel ok, men du kan få problemer med din blå link farve.
Prøv at få lavet et layout i linjer, indsæt noget dummy tekst og nogle billeder, så du bedre kan bedømme siden.
Spørg dig selv "Hvem er det jeg laver web-side til?"

Håber ikke du opfatter det som negativ krittik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2006 - 11:11 #4
Ser fint ud de skygger du har lavet, det giver siden lidt mere fylde.

Men!
Skyggerne burde falde ens...
Avatar billede paddington Nybegynder
14. april 2006 - 14:43 #5
Tak for de fine svar, og wilweb "negativ" kritik er bedre end ingen, så bare rolig.
Ang. "©Copyright 2006 Schaumann Jordan-Madsen", det er udarbejdet som javascript - hvilket er første gang, jeg såen rigtig begiver mig i kast med det, så det var ikke for at "det er bare mit design" - og dog, kan jo ligeså godt vænne mig til at lave en form for signatur, da jeg er i gang med uddannelse til webdesigner *GG*

Siden skal blive en privat hjemmeside for "konen" og undertegnet, som primært skal henvende sig til fam., sekundært alle andre.

Ang. riflen, så er det ikke jagt, men skydning....

Billederne, skygge og grafikken vil jeg kigger nærmere på (efter påske)- tusind tak for jeres respons.

wilweb du tager "sejren" i dette indlæg, er du venlig at smide et svar?
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 11:30 #6
Tak for det. Jeg er selv i gang med den "udskældte" MultimedieDesigner uddannelse.
Glad for at du kunne bruge det til noget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2006 - 11:49 #7
Da man ikke kan sortere i hvordan folk vurderer en side, så lægge jeg et svar.
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 11:54 #8
john_stigers:> det er da helt rimeligt med din store indsats i dette spørgsmål, eller er der noget mellem linjerne jeg ikke forstår og hvem er det der siger man ikke kan sortere i hvordan folk vurderer en side?
Wilweb:>
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2006 - 11:59 #9
Man kan ikke afvise hvad andre syntes om en side som et forkert svar, da deres svar er og bliver korrekte i forhold til egen vurdering.

Man kan jo tildele point efter fortjeneste, ikk wilweb!!!!!!

P.s DROP den nedladende tone - den kommer du IKKE langt med!!!!
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 12:21 #10
Hvem er 'man' og hvem er nedladende? Hvis du har forstået min kommentar til dig som nedladende har jeg ikke været klar nok i min kommunikation til dig som modtager. Det er jeg selvfølgelig ærgelig over. Jeg forstår nok bare ikke hvor du vil hen.
Avatar billede paddington Nybegynder
15. april 2006 - 13:08 #11
Så skulle der være gevinst wilweb
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 13:14 #12
Takker for point paddington.