Avatar billede grafik-anders Mester
13. april 2006 - 21:30 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Find fejl på vores site, så bliver vi glade.

Hjælp os med at finde fejl på vores site.

Alt lige fra stavefejl til gode og konstruktive råd.

I skal oprette fake-profiler for at kunne tjekke det i bunden.

www.firstdisplay.com/index2.htm

Hilsen
Anders
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2006 - 21:36 #1
en fejl er at i bruger hvid fontfarve på menuen til venster. Det vil af søgemaskinerne blive opfattet som hvid skrift på hvid baggrund, det kaldes hidden text og kan potentielt betyde at søgemaskinerne ikke opteger jeres site. hvis det ikke gør noet at man ikke kan finde jeg i søgemaskinerne, så er dette helt ligemeget
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
13. april 2006 - 22:55 #2
Der mangler da alt fald noget scroll - Hvis ens browser ikke er særlig "høj" kan man ikke se det nederste
Avatar billede paddington Nybegynder
14. april 2006 - 05:32 #3
I kan jo altid tage et kig på den traditionelle validator

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.firstdisplay.com%2Findex2.htm

den siger at der er fejl.... :P

ellers er det et rolig design, som efter min mening nok burde have lidt mørkere skriftfarve, da jeg føler at man skal anstrenge øjnene for at læse større tekstområder.

/paddington
Avatar billede grafik-anders Mester
14. april 2006 - 13:14 #4
Jeg vil gerne give Jer 10 point hver for jeres hjælp ind til nu, men der er sikkert også en masse stavefejl på siden og dem vil vi meget gerne af med. Det er nødvendigt at komme af med dem, hvis projektet skal være troværdigt.

Jeg giver 10 point for hver stavefejl, som bliver fundet :)
Avatar billede paddington Nybegynder
14. april 2006 - 15:29 #5
Puha, noget af en opgave... men da jeg kan lide konceptet, som I vil stå for, har jeg prøvet at grave til bunds I jeres side, nogle ting kan dog være petitesser, men heller lidt mere, end intet. - Er I klar??

I jeres beskrivelse af jer, skriver I FirstDisplay, hvor d'et også er med stort - det er det ikke i logoet!!! - Nogen grund til dette??

"STARTSIDEN"

Arbejdets omfang:
- afsnit 3
"... som vi anbefaler og dermed tegner sitet kunstneriske profil overfor omverdenen."
"... som vi anbefaler og derved tegne sitets (sidens) kunstneriske profil ud af til."

Hvad for du ud af det
- Hvad får du ud af det
Enten skal I have et spørgsmålstegn, eller et kollon som i første overskrift.

- afsnit 2
"Du vil kunne skaber dig et netværk..."
"Du vil kunne skabe dig et netværk..."

- afsnit 3
"Til at starte med arbejder vi alle ulønnet, men målet er på længere sigt at kunne betale alle medarbejdere."
"Til at starte med, arbejder vi alle ulønnet, mens målet på længere sigt er, at kunne betale alle medarbejdere."

Kontakt:
- afsnit 1
"...fortæl en smule om dig selv. Fortæl også gerne noget om..."
"...fortæl en smule om dig selv. Fortæl gerne noget om..."

"...design og kunst, du interesser dig særligt for..."
"...design og kunst, du har særlig interesse særlig for..."

FirstDisplay er en organisation, men er det kun dig vi skal kontakte??

GALLERIER!!

"FirstDisplay.com har endnu ikke åbnet for søgning af gallerier, men dette vil ske den 1. juni 2006"
"FirstDisplay.com er endnu ikke åben for søgning af gallerier, men dette vil ske den 1. juni 2006"

- afsnit 2
"Vi opfordrer samtidigt alle gallerier og designbutikker..."
"Vi opfordrer derfor alle gallerier og designbutikker..."

"...som de forhandler og udstiller og brede dem om..."
"...som de forhandler og udstiller og bede dem om..."

UDSTILLINGER!!

"FirstDisplay.com's udstillingsevents" - Husk kollen

"...designere skal foregå ved hvert halve år at arrangere..."
"...designere skal foregå hvert halve år, ved at arrangere..."

HVEM ER VI!!

I gentager jer meget i beskrivelsen af jer selv!!

lav en gennemlæsning og komprimer det ned.

Håber at dette er forståeligt og kan bruges - forsat held og lykke med jeres projekt

/Mads Jordan
Avatar billede grafik-anders Mester
14. april 2006 - 18:48 #6
Det var super godt! - mange tak for hjælpen. Du må også gerne lægge et svar, til når jeg skal fordel points til sidst.

Nej der er ikke anden grund til det store 'd' i display, end at det gør det lettere at læse, når man ikke bruger farver til at adskille ordne.

Du havde også så ganske ret i at den der her hvem-er-vi var noget rod. Det har jo været en lang proces og projektet har udviklet sig meget. Derfor var det også på tide at få genskrevet den lidt forfra eller i det mindste at rette lidt op på den.

Hvis du har tid, vil det være fedt, hvis du vil kigge på den nye udgave og se om det giver mere mening.
Avatar billede grafik-anders Mester
14. april 2006 - 18:49 #7
I må gerne komme med mere :)
Avatar billede paddington Nybegynder
15. april 2006 - 13:05 #8
Jamen så får du da dit svar *GG*

Jeg kigger på jeres udvikling af siden samt andet, i løbet af næste uge...

/Mads Jordan
Avatar billede paddington Nybegynder
25. april 2006 - 21:37 #9
Jeres side er stadig flot.... vil følge jeres udvikling med spænding op til og efter 1.juni!!

ang. "hvem-er...." så er der rettet rigtig godt op på det!!