Avatar billede beta Nybegynder
13. april 2006 - 10:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændre i spørgsmål efter at det er sendt

På en del andre forummer kan man efter at ens spørgsmål er sendt, ændre i det, det er meget rart i visse situationer hvis man ved en fejl har skrevet noget volapyk, eller helt har glemt at skrive ord eller hele sætninger - osv.

Hvad ville de kræve af ressurcer for at man kunne dette på Eksperter.dk ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2006 - 10:04 #1
Ret mange ressourser er jeg bange for.
Mener at kunne huske at det har været efterlyst i en 5 års tid...
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
13. april 2006 - 10:04 #2
jeg kan kun give dig ret beta.. jeg syntes selv at der er irriterende hvis man har skrevet forkert, og brugeren spørger hvad man mener med det, hvis man ikke selv opdager tastefejlene. :)

/FunteX! :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
13. april 2006 - 10:05 #3
ingen ide men det er ikke noget eksperten understytter. ulempen ved det er at man kan rette i det eksisterende spg og ændre mening i det så de svar man får ikke passer. Det syntes jeg er en god sikkerhed her på et. alternativ kan man lukke spørgsmåler og oprette et nyt
Avatar billede snowball Novice
13. april 2006 - 10:06 #4
Det har været diskuteret før, og jeg tror ikke det er noget er bliver indført for det vil give flere problemer end det løser.

Se f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/699245
Avatar billede beta Nybegynder
13. april 2006 - 10:07 #5
Efter at indlægget er sendt, kan jeg se at funktionen rent faktisk efterspørges her :

http://www.eksperten.dk/spm/699245

Upload af billede er også en af de ting som jeg savner.

På f.eks. forummer som www.lav-det-selv.dk, og www.hifi4all.dk fungere det rigtig fint, men her er der selvfølge heller ikke point fordeling.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. april 2006 - 10:18 #6
Jeg tror det ville blive noget rod.

Du kan jo altid tilføje rettelser som en kommentar.
Avatar billede hcma Novice
13. april 2006 - 11:45 #7
enig med anonym i at det bliver noget rod
klippet fra: http://www.eksperten.dk/spm/699245  30/03-2006 12:05:07
Redigere/slette i allerede egne oprettede indlæg:  nej  (hvis man af vanvare, misforståelse, ubetænksomhed o.s.v. skriver noget forkert, er det netop meget godt at man kan blive korrigeret/ledt i den rigtige retning. Helheden i en tråd forsvinder hvis f.eks. jeg skriver noget crap, bliver korrigeret, hvorefter jeg retter mit indlæg til. Korrigeringen bliver jo stadig stående (eller skal den jo også rettes o.s.v.)
klip slut
Avatar billede beta Nybegynder
30. april 2006 - 21:57 #8
Tak for jeres svar.
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 22:10 #9
Husk venligst at lukke spørgsmålet ved selv at lave et svar som du så accepterer :)
Avatar billede beta Nybegynder
30. april 2006 - 23:15 #10
Hermed lukket