Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 22:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hurtigere email robot

hej experter

jeg ved ikke om det kun er mig men jeg syntes at email robotten der giver besked når der sker noget i et spm man abonnere eller der er oprettet et nyt spm i en kategori  er langsom til at give besked i forhold til den der tingest man kan sætte på når man er pro medlem - den der står nede ved kommentar boksen og fortæller hvor mange nye indlæg der er...

hvad er jeres synspunkt på dette? :)

/FunteX! :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 23:00 #1
jeg holder kun øje med emails og jeg syntes det kommer hurtig nok her.
Avatar billede snowball Novice
12. april 2006 - 23:02 #2
"x nye indlæg" feltet kigger jo også direkte i databasen, og skal ikke bruge tid på at sende en mail gemmen flere servere inden den kommer frem til dig, så det er klart den er hurtigere ;)

Men lige pt. synes jeg ikke der er problemer med mails.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:05 #3
jeg er bare tit ude for at når jeg modtager en mail med et nyt spm er oprette i en kategori, når jeg så hopper der hen for hjælpe med at løse problemet er der allerede nogle brugere der er i gang med at hjælpe (det er ikke ment på nogen måde at jeg vil have førsteret til spm) :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:06 #4
og jeg kan se at det har kommenteret/svaret omkring 30 sec efter oprettelsen af spm i de fleste tilfælde :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:06 #5
det = andre brugere... :)
Avatar billede snowball Novice
12. april 2006 - 23:09 #6
Det kan jo være fordi de allerede er på Eksperten og dermed ser spørgsmål så snart det er oprettet.

Nu ved jeg ikke hvor ofte du har sat dit mail program til at tjekke for nye mails, men der kan jo også ligge en væsentlig "forsinkelse".
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:12 #7
bruger mozilla thunderbird - opdaterings interval 1 sec, men spiller det en rolle at jeg har mail hos microsnot (snotmail)?... hvis mailen skal helt ned og lande hos mailserveren i USA...? :)
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 23:12 #8
snowball (off topic)
hvorfor har du ikke reageret på mine henvendelse via e-mail. Det er snart 14 dage siden. Det er sku dårlig kundeservice.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. april 2006 - 23:18 #9
Det fungerer fint ved mig. Men det er ved nye indlæg.
Jeg abonnerer heller ikke på andre spørgsmål end dem der vedr. eksperten.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:24 #10
okay.. hehe, jeg arbonere så på hele balladen, grundet jeg gerne vil optjene nok points til at jeg kan være gratis pro medlem og derved fjerne alle de irrirterende reklamer... :)
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 23:24 #11
psycosoft-funware
Der er vel ingen grund til at abonere på noger man ikke kan finde ud af?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. april 2006 - 23:30 #12
der jo rigtigt nok :)... normalt kigger jeg lige om det pågældene spm ligger inde for min viden, og derefter tager stilling til om jeg skal svare på det eller ej :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
16. april 2006 - 18:01 #13
lukker her, takker for indlægene :)