Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 17:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ændre mail-adresse?

Hej, hvordan ændrer jeg min mail-adresse i Messenger? Når jeg klikker på Funktioner > Indstillinger, står min gamle mail-adresse i gråt og ikke ændres.

Har også prøvet Filer > Bekræft min email-adresse, men jeg modtager ingen mail efterfølgende, som der ellers står jeg vil gøre (min gamle mail-adresse videresender automatisk til min nye)
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 17:32 #1
Hvis din nye mail-adresse er en hotmail skal du bare logge på med den
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 17:34 #2
Eller sjkal du gå til www.passport.net logge på med den gamle e-mail-adresse tilknyttet til passport.net og ændre den tilknyttet adresse til din nye adresse.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 17:34 #3
Hvis det er en hotmail-adresse, skal du så bagefter manuelt indskrive dine kontaktpersoner.
Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 17:50 #4
Det er lidt forvirrende, for jeg er allerede tilknyttet passport.net (eller i hver fald Web Messenger) med min nye mailadresse (som ikke er msn/hotmail), men da jeg installerede Messenger 7.5 brugte den automatisk min gamle mail-adresse (som heller ikke er msn/hotmail). Jeg aner ikke, hvor Messenger har min gamle adresse fra, da jeg ikke før har haft Messenger.
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2006 - 17:53 #5
|Startmenu|Kør| skriv ,  control userpasswords2  , fanabladet avanceret ---> Guiden .NET Passport
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 17:58 #6
Du kan jo bare logge ud, derefter logge på med den nye adresse og vælge at den skal huske den.
Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 18:04 #7
Tak, har prøvet, og anført min nye adresse, men når jeg åbner Messenger og klikker Funktioner > Indstillinger, står min gamle adresse stadig i gråt og kan ikke ændres.
Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 18:05 #8
OK, det jeg lige skrev, var til gratis' forslag.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:07 #9
Ok, fik lige læst dit spørgsmål igen. Du har ikke ændret den tilknyttede mail-adresse, du har bare sat den til at videresende til den nye. Der er ike sikkert at det er muligt at ændre den tilknyttede mailadresse. Prøv at se grundigt på indstillingerne på www.passport.net og hvis du ikke finder en sted hvor du kan ændre din gamle adresse til den nye ved at overskrive den, bliver du nødt til atoprette en ny Passport-konto med din nye adresse.
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2006 - 18:08 #10
ok, samme sted, har du kigget under "Administrer Adgangskoder" for at se om du ka ændre det der ? du markere en adgangskode og trykker på egenskaber
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:08 #11
Åh, undskyld...
Virkede mit før det overstående?
Ellers prøv det jeg lige har skrevet...
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:09 #12
gratis>Det er jo IKKE adgangskoden, men den mail-adresse der er tilknyttet til Passport-kontoen, der skal ændres.
Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 18:11 #13
Tak, så lykkedes det :-) (med at logge ud og derefter på med den nye adresse). Jeg siger mange tak for hjælpen.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:13 #14
Det var så lidt.
Nogle gange er løsningen enklere end man først tror:-)
Avatar billede tnla Mester
11. april 2006 - 18:15 #15
Ja, faktisk ofte synes jeg :-) God påske!
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2006 - 18:17 #16
Go Påske herfra også, godt du fik det løst :)