Avatar billede kkar Nybegynder
11. april 2006 - 15:14 Der er 5 kommentarer

Word og skabeloner

Jeg har et dokument der er lavet ud fra en skabelon, men når man vil åbene dette og ikke har adgang til den skabelon den er lavet ud fra, så tager det meget lang til at få dette åbenet.
Kan man gøre noget ved dette ?
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 15:17 #1
Det burde ikke betyde noget om den har adgang til skabelonen eller ej... Oplysningerne er jo gemt i dokumentet.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 15:17 #2
Er det på alle computere den er langsom?
Avatar billede kkar Nybegynder
11. april 2006 - 15:21 #3
Ja det er på alle
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 15:23 #4
Er det et stort dokument med meget grafik?
Åbner du dokumentet i en ældre version af Word?
11. april 2006 - 15:49 #5
Det lyder som om det er dokumenter lavet på en skabelon, som oprindeligt er oprettet i Word til Office 97, og du benytter sikkert en nyere version af Office nu.
Sørg for at have skabelonen tilrådighed eller en skabelon med sammenavn, og fjern så tilknytningen til skabelonen, når dokumentet er åbent (hvis skabelonen ikke skal benyttes mere). Dette kan gøres men en lille makro.

Mvh
www.smartoffice.dk