Avatar billede ghostweb Nybegynder
11. april 2006 - 14:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til printer

Hey eksperten

Min cd til min HP Psc 950 all in one. er forsvunet

og jeg kan ikk installere den nogen der ved hvor jeg kan finde driveren til den ?

undskyld hvis det ikk er den rigtige kategori.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
11. april 2006 - 14:54 #1
HPs hjemmeside er nok et godt bud

http://www.hp.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 14:55 #2
Hvad har printer og søgemaskiner tilfældes..? Ikke ret meget.. :-)

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/ -- vælg dit opertiv system

/theSurfer
Avatar billede ghostweb Nybegynder
11. april 2006 - 14:55 #3
Har prøvet at kigge der inde men syntes ikke lige jeg kunne finde drivere til den
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 14:56 #6
Det er heller ikke muligt at fidne driveren på den danske side, følg mit link og brug den engelske.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
11. april 2006 - 14:56 #7
Ja du har et problem, jeg har dem begge, da jeg i starten af de (psc 950)kom frem fik tilsendt software fra USA, da de dengang ikke kunne arbejde sammen med XP.
Men hvad er lovligt her på E angående udveksling af software
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 14:57 #8
weaponex> Det er ikke en driver på den danske side.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 14:58 #9
Nordicwolf> Hvis man går ind på den amerikanske side er driverne lige til at downloade.
Ghostweb>Bare vælg dit OS og download driveren.
Avatar billede ghostweb Nybegynder
11. april 2006 - 14:59 #10
Okay prøver nu.
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 15:00 #11