Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. april 2006 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lidt uddybelse af eksperten pro og top 100 reglen

hej experter

efter jeg  er begyndt at svare på en masse spm her inde, fik jeg set den ene dag at under min konto, hvar jeg pludselig blevet pro medlem og jeg har slet ikke betalt noget.. jeg fik så læst under en minisite, at der var noget med gratis pro medlemskab og en top 100 regl...

kan man få uddybet den lidt tak... :)

/FunteX! :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 14:39 #1
Hver gang man har besvaret et spm, får man points (skulle man gerne).
De 100 brugere der har fået fleste points, får gratis Pro-medlemsskab.

Man kan også købe Pro-medlemsskab.

Eksperten-relateret points er gratis = når du har fået løsningen, snupper du pointsne selv.

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 14:39 #2
Rettelse:

Hver gang man har besvaret et spm, får man points (skulle man gerne).
De 100 brugere der har fået fleste points ved månedens udgang (start på en ny måned?), får gratis Pro-medlemsskab.

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 14:40 #3
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. april 2006 - 14:50 #4
okay, jeg havde ellers kigget i E's reglsæt for at finde svar, men forgæves...

men nu blev jeg da så meget klogere.. ;), så his du vil være så venlig at lægge et svar, så vil der være point... :)

/FunteX! :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 15:01 #5
Jeg gentager:

"Eksperten-relateret points er gratis = når du har fået løsningen, snupper du pointsne selv."

:-)

/theSurfer
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. april 2006 - 15:02 #6
ja okay da... :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. april 2006 - 15:06 #7
Hehehe :-)

/theSurfer
11. april 2006 - 16:21 #8
Hmmm... hos mig (og flere andre) er det 'omvendt' - jeg har ikke fået noget PROmedlemsskab "automatisk". Jo jeg HAR fire (4) gange skrevet om det til
http://www.eksperten.dk/support/?action=support - men der er ikke sket noget...

Ifølge
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2006&date_month=0&date_day=0
pr. dd. er jeg #16 ...

Men tillykke med det ...
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. april 2006 - 16:34 #9
jamen tak for det dr1... men jeg syntes bare at info om top 100 reglen er så gemt som den er... :)