Avatar billede moroax Nybegynder
11. april 2006 - 00:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Idéer til design

Mon ikke der er nogle kloge grafikske hoveder der kan køre denne idé til grafik på min hjemmeside videre ??..

http://www.xtest.dk/ny/

for den rigtige person er der flere mulige opgaver fremover...

// MoRoax...
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. april 2006 - 06:37 #1
hvad er det helt præcist du spørger om?

søger du nogen til at designe dit site udfra din skitse?
eller hvad er det du mangler?
:-)

du er velkommen til at sende en mail til:
mobius6 [at] gmail [dot] com
og beskrive opgaven lidt mere i detalje (hvis det altså er en opave?)
Avatar billede moroax Nybegynder
11. april 2006 - 13:14 #2
Jeg håbede at nogle kunne fange lidt ud fra de farver/ idéer jeg har lagt op til, og så der ville komme nogle forslag/ screenshots/ eksempler/ koder - ET eller andet...

og så derfra dunne komme i kontakt med den person som bedst muligt rammer noget der ser flot og seriøst ud...

// MoRoax...
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. april 2006 - 15:02 #3
ja der er lidt en catch22 :-)

hvis du vil have seriøse bud = seriøse folk = proffesionelle = koster penge.

men der er uden tvivl masser er opstartedne designere og multimediestudenter som gerne giver et bud. om det er seriøst og bliver flot, ja det må komme an på en prøve ;-)
Avatar billede hoeks Nybegynder
16. november 2006 - 09:33 #4
skal gerne kigge lidt på det - kontakt mig evt. over mail, så jeg ved du mener det seriøst.
Rasmus_hoeks[at]hotmail.com
Avatar billede moroax Nybegynder
12. februar 2008 - 08:21 #5
:(