Avatar billede langthjem Nybegynder
10. april 2006 - 23:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Poll: Hvilken slags forum?

Dette skal opfattes lidt som en poll.

Hvilken form for forum kan I bedst lide:
Enkelttrådet (som Eksperten)
Multitrådet (som www.comon.dk/index.php/forum)
Multitrådet (som www.netcoders.dk)
Andre?

200p på højkant, fordeles imellem dem som argumenterer bedst for deres synspunkt.
Avatar billede Six Nybegynder
10. april 2006 - 23:35 #1
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har nogle præferencer for om det skal være enkelttrådet eller multitrådet. Det vigtige for mig er at der er overblik over trådene! :D

Men af de tre du nævner synes jeg faktisk at eksperten er den, hvor der er bedst overblik over tingene.
Avatar billede langthjem Nybegynder
10. april 2006 - 23:37 #2
Altså 1 stemme for enkelt trådet.
Skulle man så evt. gøre brug af en "quote" funktion?
Avatar billede Six Nybegynder
11. april 2006 - 00:40 #3
Uddyb quote funktion :D
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. april 2006 - 06:43 #4
vil også tilslutte mig enkelttråd
multitråde bliver lynhurtigt ekstremt uoverskueligt med bare moderat antal brugere.
Quotes er godt (fx amino.dk) specielt med mange brugere hvor man ofte skal svarre på kommentare langt oppe i tråden.

generelt lider de fleste fora af informations tab, altså at tråden løber så hurtigt og drukner i kommentare og tillægsspørgsmål at hovedspørgsmålet ofte udvandes.

af de 3 du lister vil jeg mene at eksperten er det mest velfungerende (på trods af mange mangler)
Avatar billede langthjem Nybegynder
11. april 2006 - 10:54 #5
Quote funktion skal forståes som f.eks. amino.dk hvor du kan indsætte et citat fra et tidligere indlæg.
Tæller: 2 stemmer for enkelttråd.
Avatar billede langthjem Nybegynder
07. maj 2006 - 23:04 #6
Det var så de nemmeste 200 point du har tjent mobius6 ;-)