Avatar billede champfan Praktikant
10. april 2006 - 22:49 Der er 3 kommentarer

Hvorfor overlapper helligdagen ind i næste dag?

Jeg har en Axim 51v og har observeret et pudsigt problem.

Når der er en helligdag, fx Langfredag d. 14. april, så overlapper denne dag ind i lørdag den 15. april (håber det lyder forståeligt).

Noget tyder på, at årsagen er klokkeslettet, der går kl. 01:00, hvorved den naturligt får en bid med af næste dag.

Er der nogen der ved, hvordan man justerer dette?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. april 2006 - 10:35 #1
Det er ikke tid, tidszone (GMT+1) og sommer/vintertids indstilling der er sat forkert?
Avatar billede champfan Praktikant
11. april 2006 - 16:19 #2
Det ser rigtigt nok ud. Inde i Settings->System->Regional Settings står den til Danmark og klokkeslet og dato er ok.
Avatar billede idani Praktikant
13. april 2006 - 07:23 #3
Jeg har samme problem ..... så venter spændt på om nogle har forklaringen