Avatar billede lund_dk Praktikant
10. april 2006 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Startside

Hej!

Jeg har lavet denne startside, jeg vil meget gerne have tilbagemeldinger på siden.

Er klar over CSS ikke er valideret, det gør jeg til sidst.

Forslag og kritik modtages gerne.

Siden findes på:
http://referencer.lund.dk/startside/
Avatar billede lund_dk Praktikant
10. april 2006 - 15:36 #1
Redigering af kategori bokse og links er undervejs..
Avatar billede trekkies Juniormester
10. april 2006 - 16:36 #2
Der er en del fejl i html koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Freferencer.lund.dk%2Fstartside%2Fdefault.asp

Synes at der mangler et mere spændende logo.

Jeg kan sende et feedback, et link og en boks, men uden at jeg behøver at skrive noget.
Avatar billede lund_dk Praktikant
10. april 2006 - 16:56 #3
Logo: Meningen er det er en personlig lukket side i første omgang, derfor behøves der ikke logo på.

Feedback: Er kun her i "test" persioden, så det er ligemeget at formen ikke valideres;)
Avatar billede paddington Nybegynder
10. april 2006 - 23:57 #4
Kedelig!!

En start-side skal have/være noget der bare fanger de besøgendes blik med det samme!!

prøv evt- at sæt et baggrundsbillede/farver andet end den kedelige du har ind, måske noget der er scaleret eller et rigtig godt billede som har indirekte mening med din sides indhold.

hvorfor egentlig alle boxene til højre?? - kan måske også være det der skaber lidt forvirring
Avatar billede eksplayer Nybegynder
11. april 2006 - 00:12 #5
I like :)

ups..kom vist til at oprette et par overskrifter under blok 2 - sorry

Og som jeg ser det så behøver du vel ikke noget der fanger de besøgendes blik, nu hvor det er en personlig lukket side - mon ikke den allerede har fanget dit blik :)

Anyway - jeg kan godt lide boksene de er super nice - ville måske overveje om overskrifterne skulle rundes en anelse mere i hjørnerne.

Ville nok også fylde op med bokse til venstre så der kom lidt mere ligevægt...
Avatar billede lund_dk Praktikant
12. april 2006 - 14:28 #6
Tak for lidt feedback.

Har bestemt mig for at udvide startsiden som en service, med bugerprettelse, rss feeds,offentlig index og andet geil, og i den forbindelse vil der ske en del mere med sitet, og give det lidt mere liv.