Avatar billede mthode Nybegynder
09. april 2006 - 19:45 Der er 8 kommentarer

Kan man få en jubii mail konto til at fungere i outlook?

Jeg gad godt kunne lave mere spændene mail ved at kunne lave dem i outlook men kan man få det til fungere "sammen"

Hilsen Mathilde
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2006 - 19:54 #1
Det er anpå hvad du mener med at fungere sammen ?

Om du kan tjecke din Jubii mail i Outlook, så nej.
Avatar billede mthode Nybegynder
09. april 2006 - 20:06 #2
Det var det jeg mente eller sende fra outlook så må jeg altså finde mig en aden adresse men er jo så vant til denne jeg har på jubii og kan tjekke hvor som helst jo.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2006 - 20:44 #3
mthode> du skal bede om svar, ikke svare selv :)
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2006 - 20:47 #4
En gmail konto kan hjælpe dig, den kan du også tjecke i Outlook.
Avatar billede levithan Nybegynder
09. april 2006 - 23:07 #5
http://kom.jubii.dk/email/article.aspx?jcs=fd41c653b62745fe8f9e229b8776bcef&primarygroup=Site.kom.Mail.Forside.Middle%20center

Jeg vil gerne videresende mine mails til min Outlook. Hvad hedder Jeres pop3-server?
Jeg oplever en fejl, når jeg benytter Jubii Inside! Jeg har ingen mulighed for at vælge Outlook/Outlook express - hvorfor ikke?
Hvorfor er der ikke mulighed for at man kan videresende mails i det nye system - det kunne man i det gamle?
Svar: Der er desværre ikke mulighed for en "videresend" funktion i det nye mailsystem på nuværende tidspunkt. Det er desværre stadig muligt at hente programmet Jubii Inside, der bl.a. har den funktion at hjælpe med at opsætte ens Jubii Mail til Outlook. Det virker desværre ikke og vi beklager fejltagelsen.
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2006 - 23:12 #7
Hvorfor ligger man et produkt ud som tilsyneladende alligevel ikke fungerer.
Avatar billede levithan Nybegynder
09. april 2006 - 23:14 #8
ja det kan kun jubii svaerer på. :S