Avatar billede engberg Juniormester
09. april 2006 - 13:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MMS opsætning på Nokia 6230i

Jeg kan ikke modtage mms-indstillinger fra hverken Nokia.dk eller sonofon.dk

Nu har jeg prøvet manuelt, ved at følge instruksen fra cbb her:
http://www.cbb.dk/cms.ashx/support/manuel_ops%c3%a6tning.aspx

- men det er jo ikke helt det samme der står.. Under Indstillinger > konfiguration > personlige konti > tilføj - har jeg tilføjet et sæt indstillinger:

Serveradresse: 212.088.064.008
Proxyserver: deaktiveret
Bærerinstillinger > GPRS adgangspunkt: http://mms.sonofon.dk
Bærerinstillinger > Godkendelsestype: normal
Bærerinstillinger > Brugernavn: sonofon
Bærerinstillinger > Password:

Men når jeg forsøger at sende MMS, bliver den bare smidt i ud-bakken... :-(
Avatar billede enriko Nybegynder
09. april 2006 - 19:10 #1
er det ikke bedre du ringer til sonofons kunde service og beder dem om at sende dig en mms opstilling til din tlf? det lyder lidt underligt at du  ikke kan modtage noget fra sonofon.dk
Avatar billede engberg Juniormester
09. april 2006 - 20:34 #2
Det har jeg prøvet - ingen held... Den kom aldrig..
Avatar billede enriko Nybegynder
09. april 2006 - 21:11 #3
du må fortælle dem du aldrig få dine mms instillinger altså til kunderservice. det er sikkert deres opdateringer der ikke er i orden ,, klag det vil nok hjælpe
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2006 - 18:45 #4
Det virkede at sætte et andet simkort i fonen og så modtage indstillingerne der...

...men nu kommer teksten ikke med MMS'erne... :-/
Avatar billede engberg Juniormester
06. november 2010 - 09:15 #5
smid svar
Avatar billede engberg Juniormester
19. november 2010 - 19:28 #6
lukker