Avatar billede datasource Nybegynder
08. april 2006 - 22:39 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om denne side ?

Hej eksperter..

Jeg har lavet en side til min loge:
www.spandauerlogen.1go.dk

Nu vil jeg høre hvad i synes om den ?

Jeg ved godt at den ikke kan valideres og det er jeg egentlig ligeglad med indtil videre...det er mere designet i skal kigge på...evt om i har nogle idéer til hvordan den kan blive endnu flottere !
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 00:57 #1
ingen der synes noget ?
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 01:24 #2
Folk er måske gået i seng :o)

Jeg kan godt lide farvevalget på siden. Da der ikke er mere end 5 menupunkter ville jeg vælge at gøre dem lidt større og flytte dem ned i venstre side ved siden af teksten.
Behold den mørkeblå farve til menuen som laves i en bjælke der går hele vejen ned til det lyseblå i bunden. Lav en tilsvarende bjælke i højre side og brug den evt. til små reklamer.
Teksten ville jeg centrere.

Jeg ville nok ikke bruge hvid som baggrundsfarve. Hverken på forsiden eller de andre sider.
Logoet ville jeg gøre større og centrere.

Hit conteren ville jeg smide ned i bunden af siden, lige under teksten og centrere. Eller i bunden af den foreslåede bjælke i højre side.

Banneret ville jeg også flytte. Jeg synes ikke det fungerer med den nuværende placering. Jeg kan ikke helt vurdere hvilken placering der er bedst - du må prøve dig frem når det hele er på plads.
Avatar billede bertelbrander Novice
09. april 2006 - 01:30 #3
Det er da en ok side, men ikke speciel.

Jeg er ikke så vild med at menu'en sidder helt oppe i toppen.
Måske skulle du finde en anden farve til det markerede element i menu'en.
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 01:33 #4
Okay....ser godt ud...tror jeg vil prøve mig lidt frem...

Flere kommentare ?
Avatar billede bertelbrander Novice
09. april 2006 - 01:39 #5
Jeg har min browser (FireFox) til at være maximeret (1024 * 1280), det gør at teksten bliver meget bred, og dermed lidt svær at læse, måske skulle du lave en box så den ikke fylder hele bredden.

Måske skulle du lave overskriften i banneret lidt større, så den fylder næsten hele højden.
Avatar billede bertelbrander Novice
09. april 2006 - 01:44 #6
Du har ændret tekst farven i menu'en til gul for denvalgte?
Det var baggrunds farven jeg tænkte på.
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 11:46 #7
nej jeg har ikke ændret den til gul...den har altid været gul.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 11:51 #8
Jeg synes nu den er bronzefarvet :o)
Farven ser fin ud - den matcher logoet nede i højre hjørne.
Men som bertel skriver, må teksten gerne være lidt større.

"Banneret ville jeg også flytte. Jeg synes ikke det fungerer med den nuværende placering. Jeg kan ikke helt vurdere hvilken placering der er bedst - du må prøve dig frem når det hele er på plads."

Her mener jeg selvfølgelig Reklamebanneret fra e-takeaway.dk
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 12:32 #9
prøv evt også at skrive i gæstebogen...jeg er ikke helt sikker på om den virker !
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 12:36 #10
Gæstebogen virker :o)
Jeg prøvede også tilmeldingen. Det kunne være en idé at lave den så det bliver en online registrering. Der står jo ikke nogen adr. man kan sende tilmeldingen til.
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 12:39 #11
nej det er rigtigt...men jeg aner ikke hvordan man laver en pdf fil som en formular ?
man kan sende...evt nogle der gider lave en formular...måske i php ?
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 12:51 #12
Jeg kan desværre ikke programmere :o/ Jeg ville gerne lære det og det kommer også en dag.

De hp'er jeg har lavet, er lavet i FP 2003 og der bruger jeg bare de formularer programmet indeholder.
Avatar billede datasource Nybegynder
09. april 2006 - 13:06 #13
nå men er der flere kommentarer til siden ?
Avatar billede datasource Nybegynder
12. april 2006 - 21:45 #14
Så må i hellere lægge svar så jeg kan komme af med nogle points....

PS vil i tjene flere points har en endnu en side til vurdering her:
http://www.eksperten.dk/spm/702495
Avatar billede boxer Nybegynder
12. april 2006 - 21:57 #15
Der kommer et svar.