Avatar billede udvikler Nybegynder
08. april 2006 - 16:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Parterskab mellem eksperten

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til er dette det rigtige sted at poste spørgsmål om partnerskab?

Nå, men nu til det som det drejer sig om:

Mit navn er Alexander og jeg er administrator på www.system32.dk!
Jeg kunne godt tænke mig et lille partnerskab mellem vore sider, og derfor vil jeg spørge om I vil lave et bannerbyt.
I kan se nærmere på hvilke billeder jeg har lavet på http://system32.dk/beta/partnere.php

Hvis I er interesseret i et partnerskab, og har fundet det billede I vil have, bedes I indsætte det på en side som er synlig for andre - Det samme vil ske fra min side.

Som i kan se er siden på beta version, men den er klar på Mandag.

NB! Jeg vil lige understrege at partnerskabet skal være 100% gratis!
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2006 - 16:03 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2006 - 16:08 #2
du skal kontakte IDG, der ejer Eksperten, dem du finder på disse sider er brugerne, kunderne, gæsterne og vi bestemmer ikke hvem IDG skal samarbejde med
Avatar billede mugs Novice
08. april 2006 - 21:22 #3
- Og hvis du er heldig, får du også et svar indenfor et par år!
Avatar billede udvikler Nybegynder
09. april 2006 - 17:46 #4
tak