Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 16:05 Der er 27 kommentarer

Blank webside !

Hej !

Jeg har det problem, at der er én bestemt webside: http://www.gufmusik.dk , som jeg ikke kan 'se' !
Jeg kan se : http://www.gufmusik.dk/deftones.htm !!
Jeg bruger windows XP, og Norton Internet Security samt IE version 6.0. Jeg har været inde og se i indstillingerne, i det omfang at jeg kan finde ud af det, og mener ikke at jeg ved en fejl har blokeret for anførte hjemmeside !
Hvad kan jeg gøre ?

Jeg kan i øvrigt se ved at højreklikke på siden, at der kun hentes sølle 1787 byte.
Opdater hjælper selvsagt ikke !
'Vis kilde' ser ikke ud til at siden indeholder noget spektakulært 'fancy' !
Michael
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 17:23 #1
http://www.gufmusik.dk/ den virker da nu.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 17:27 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 17:31 #3
Hvis du vil køre videre med IE, skal du højreklikke på den grønne globus og på forsiden af Norton Firewallen deaktivere annonceblokering, så burde du kunne se siden.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 18:49 #4
Hej John !

Du skrev :
Hvis du vil køre videre med IE, skal du højreklikke på den grønne globus og på forsiden af Norton Firewallen deaktivere annonceblokering, så burde du kunne se siden.

Dette virker ikke !

mvh
Michael
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 19:10 #5
oki, michael er du sikker på det er gjort rigtigt?Kører selv med NIS 2004 og har lige afprøvet det.Deaktiver annonceblokering så der kommer til at stå fra.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 19:14 #6
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:25 #7
Hej John !

Min skærm med Norton ser ikke helt ud som det viste billede !

Jeg har 'fortrolighedsstyring' i stedet for annonceblokering !
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:26 #8
jeg har 2005 version !
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 19:31 #9
Ja , men du kan da prøve at installere Firefox browseren, den kan sagtens køre sammen med IE.Bare vælg din IE som standardbrowser.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:34 #10
jeg prøver !

Men det mærkelige er jo at jeg kan se andre sider MED annoncer, blot ikke 'gufmusik' !
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 19:35 #11
Det er helt sikkert Norton der blokerer for siden på en eller anden måde.
Som sagt siden kan åbnes her med Firefox med annonceblokering sat til.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:37 #12
Nu er det afprøvet ! Desværre ! Firefox viser heller ikke siden
!
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:41 #13
Det må være virusbeskyttelsen, fremfor browseren ?!
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:49 #14
I NIS 'Indstillinger for webindhold' dukker 'gufmusik' hele tiden op, selv når jeg lige har slettet den ! 'Avanceret' står der i 'titellinien'
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:56 #15
I dee 'avanceret' er der et faneblad der hedder:annonceblokering, hvor der er 'handling' og html-streng, med en masse tekststrenge blokeret, men ikke 'gufmusik', den figurerer ovre til venstre under (standarder), og bliver som sagt ved med at dukke op !
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 19:56 #16
Prøv at deaktivere de forskellige ting i Norton efter tur, på nær selve firewallen.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 19:58 #17
ved at markere 'gufmusik.dk' kann jeg endda tillade teksstrengen 'gufmusik', me det virker stadig ikke !!
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 20:00 #18
også antivirus ???
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 20:02 #19
Nej tror det er over i Firewalldelen det er galt.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 20:03 #20
jeg fandt i øvrigt lige 'annonce blokering' ! Den ligger i min version NIS 2005 under 'anti-spam' ! Der har jeg ikke været inde før ! Undskyld at jeg var lidt 'sen' der. Men det virker nu ikke alligevel !
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 20:04 #21
Det er ikke sådan at du sidder bag en router med indbygget firewall? gør du det kan du godt prøve at deaktivere hele firewalldelen.
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 20:09 #22
jeg har trådløs forbindelse til en router, og kryptering naturligvis, men jeg tror nu ikke at der er nogen indbygget firewall, så det 'tør' jeg ikke !
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 20:12 #23
kan det være noget med en tekststreng i html koden for hjemmesiden, som er indeholdt i alle de tekststrenge som er blokeret ?
Men disse indstillinger er vel ikke gode at slette ? De kommer vel ikke tilbage, selv om det ikke virkr at slette dem, og så er der bare nyt 'bøvl' !!
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 20:15 #24
fra min arbejdsplads (et gymnasium), med firewall ,er der ingen problemer med at se siden ! Så 'problemet' er ikke så stort, me det irriterer mig bare ad h...... til !!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 20:55 #25
Her er der en anden med lidt af de samme problemer bare med billeder.http://www.eksperten.dk/spm/694586
Avatar billede tumbleweed Nybegynder
07. april 2006 - 21:01 #26
Ja, at genindstallere er jo altid en mulighed.... Jeg ved ikke rigtigt om det ene sted er besværet værd ! Det bliver ikke i aften, jeg skal ind til familien nu. Tak for hjælpen.

mvh
Michael
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. april 2006 - 21:09 #27
ja held med det.)