Avatar billede katost Nybegynder
06. april 2006 - 14:57 Der er 16 kommentarer

Norton Internet Security - LiveUpdate

I de seneste 14 dage har jeg ikke kunne anvende LiveUpdate, til opdatering af antivirus m.m. Jeg får konstant en fejlmeddelelse: "LU 1834 update not found". Den vejledning til løsning af problemet, Symantec anbefaler, har jeg prøvet helt uden virkning.
Hvad er der galt?

Jeg anvender Windows XP med alle opdateringer
Jeg har deaktiveret Windows firewall.

Hjælp mig venligst !

Mvh
katost
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 15:50 #1
Hvis du har NIS på en cd ville sætte den i og bede den om at slette alt Norton Internet Security, og bagefter geninstallere den, husk at tage internetstikket ud af pcen imedens.
Har selv været ude for det samme.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 15:52 #2
>ville jeg
Avatar billede katost Nybegynder
06. april 2006 - 16:07 #3
Tak for svar - jeg prøver dette
Avatar billede katost Nybegynder
06. april 2006 - 16:53 #4
John westcoast,

Dit råd hjalp desværre ikke
Avatar billede katost Nybegynder
06. april 2006 - 16:58 #5
John westcoast,

Dit råd hjalp desværre ikke
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 17:45 #6
Har du geninstalleret den, og derefter opdateret den med liveupdate fra Symantec?
Avatar billede gurly Praktikant
06. april 2006 - 23:08 #7
Ligner lidt det her spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/699440
Er det NIS 2004 du har ?
Avatar billede gurly Praktikant
06. april 2006 - 23:14 #8
Når du afinstallere norton skal du muligvis også i tilføj/fjern programmer og afinstallere symantec live update, da den er installeret som et program for sig selv !!!
Avatar billede gurly Praktikant
06. april 2006 - 23:29 #9
Du kan hente en ny live update her,men det ser ud til symsantec ftp server er gået ned for en stund
http://service1.symantec.com/support/inter/emeacustserv.nsf/dk_docid/20050203095412925?Open&csm=no&src=con_web_dk&tpre=dk
Nederst på siden er symantec ftp server, der´ ligger muligvis også et afinstalleringstool, men jeg kan ikke komme ind ????
serveren må være nede ?
Avatar billede gurly Praktikant
06. april 2006 - 23:42 #10
symantech serveren har adressen ftp://ftp.symantec.com/public/
Er det kun mig der ikke kan komme ind ???
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 23:49 #11
Den virker da lige nu, har lige fået opdateret min NIS 2004.
Avatar billede gurly Praktikant
06. april 2006 - 23:54 #12
nå jeg kom igennem på den her adresse ftp://ftp.symantec.com/public/dansk/
I mappen liveupdate er et dokument om at afinstallere / installere live update, kan ikke finde et afinstalleringsværktøj derinde desværre
Avatar billede gurly Praktikant
07. april 2006 - 00:11 #13
ja jeg kom også ind på øverste link nu, der var en mappe med en masse underlige ting, forsøgte at læse et dokument men så frøs pc´en  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
07. april 2006 - 00:28 #14
på det her link ftp://ftp.symantec.com/public/
Der´ligge der mest i mappen "english_us_canada" gad vide hvad alle tingene i mappen linked_files er til ???
*gnæg gnæg* spændende ting, hvem har mod på at prøve hvad de afinstallere  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
07. april 2006 - 00:45 #15
ftp://ftp.symantec.com/          Hmmm
Avatar billede jacla Nybegynder
07. maj 2006 - 03:07 #16
PRØV START KØR skriv Regsvr32 wintrust.dll