Avatar billede hnto Nybegynder
06. april 2006 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tegning i Word

Jeg vil indsætte en pil i Word, men det satans program laver derpå et objekt hvor der står "insert your drawing here".
Dette betyder at hele teksten og andre elementer jo bliver forskubbet...

Kan man ikke slå det fra i Word..?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2006 - 11:05 #1
You should be able to turn that off in "Tools > Options > General".

Sakset herfra: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-880111.php
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
06. april 2006 - 11:06 #2
Du kan bruge værktøjslinjen "Tegning" hvor du fx kan vælge en autofigur. Højreklik på pilen efter den er indsat og vælg "Formater Autofigur" og vælg fanen "Layout". Her er forskellige muligheder for hvordan den skal opføre sig i forbindelse med tekst.
Avatar billede hnto Nybegynder
06. april 2006 - 11:10 #3
vejrmand løsning virkede.
Smid et svar...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2006 - 11:10 #4
Oki, svar kommer her.  c",)