Avatar billede jcah Nybegynder
05. april 2006 - 13:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i Adobe programmer efter afinstallering af photoshop

Hejsa

Jeg har kæmpe problem jeg ikke kan finde ud af at løse.

Jeg installerede Photoshop CS2 og afinstallerede Photoshop 6. Ingen problemer der - men efter jeg gjorde det, har mine andre abobe programmer voldt kæmpe besvær.

InDesign vil ikke starte, men kommer med fejlmedelelsen: Adobe InDesign is missing required font or CMap files. Please reinstall InDesign.

Desuden lukker Illustrator bare ned, når jeg forsøger at save og jeg er ude af stand til at lave pdf'er. Heller i Publisher...

Jeg har forsøgt at reinstallere indesign. Er ikke stand til at re-installere photoshop 6. da jeg ikke kan finde cd-rom'en.
Har forsøgt diverse løsningsforslag på Adobe hjemmeside, men det har heller ikke virket...

Aner ikke hvad jeg skal gøre, og håber virkelig på hjælp.

Jeg bruger window XP.
Avatar billede twotimes Nybegynder
05. april 2006 - 13:40 #1
slet alt, og installer alt igen.
Det lyder som om at du har slettet nogle fælles filer da du af-installerede photoshop 6.

Mht. at du ikke kan lave pdf´er er det vist i stort problem. Der er et løsningsforslag på adobes hjemmeside, men de skriver også at de i visse tilfælde er noget man bare må acceptere. meget tosset.
Avatar billede jcah Nybegynder
30. april 2007 - 19:37 #2
lukket