Avatar billede ullum Praktikant
04. april 2006 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Igang med: bookning på hjemmeside

Jeg er en anelse erfaring med dreamweaver, og skal nu lave en side hvor jeg kan se en kalender (gerne excel da jeg her har en færdig), der skal man kunne logge på og markere en given dato.
Det skal fungere i forbindelse med det sommerhus jeg deler med min bror.
Er der nogle der gider at hjælpe mig igang?
Avatar billede olebole Juniormester
06. april 2006 - 00:06 #1
<ole>

Så skal du have gang i noget serverside-script og database - afhængig af, hvad din server understøtter

/mvh
</bole>
Avatar billede ullum Praktikant
06. april 2006 - 06:56 #2
Der har du allerede tabt mig, men dette er hvad jeg har:
http://clichehosting.com/dk/?wid=110&sid=3
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. april 2006 - 21:41 #3
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-02,GGLD:en&q=%22ASP+Calender%22

Du burde måske overveje noget som er færdig lavet.

fordudsat at dit web site er klar for asp og access DB, ellers må du lede efter PHP Calender
Avatar billede ullum Praktikant
16. september 2006 - 20:33 #4
har solgt huset og kommer ikke videre er der nogle der vil have p så læg svar pls
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. september 2006 - 21:21 #5
For min skyld kan du tage dem selv.

Ser ikke nogen grund til at modtage points for det lille indlæg ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
20. september 2006 - 10:17 #6
Heller ikke her - men tak for tanken  ;o)
Avatar billede ullum Praktikant
20. september 2006 - 18:58 #7
det er mig der takker