Avatar billede filia Juniormester
04. april 2006 - 10:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Låse en ramme i et frameset??

Hvordan låser man en frame/ramme i et frameset, så der ikke kommer en scrollbar, når framen mangler plads hhv. indholdet øges?

Jeg har problemet på en Dandomain Shop, der er bygget op af frames. Så jeg håber, her er en shop- og eller framesetekspert, der lige ved, hvor i DanDomain CMS´en dette foretages (jeg HAR ledt overalt inkl. i hjælpefiler etc.)eller som simpelthen kender det stykke html-kode, jeg skal bruge til at låse med.
?
- - -
filia
Avatar billede gate62 Nybegynder
05. april 2006 - 20:24 #1
Hvis du har bygget din hjemmeside op i frontpage er her en ide som måske virker.
Når du er inde og redigere din indexside i frontpage, kan du højreklikke på den frame/ramme du vil ændre i, og gå ind i frame properties og slå scrollbar fra i vinduet hvor der står show scrollbar
Avatar billede filia Juniormester
16. februar 2011 - 19:02 #2
Undskyld mange gange, gate, at dette spørgsmål er gået i glemmebogen for mig. Jeg har først lige opdaget, at åbne spørgsmål findes i profilen, troede ellers at alt var i orden.

Tak for kommentar! Det er længe siden, - mener jeg løste det via en supporter fra DanDomain. Havde meget travlt dengang ...
Læg et svar, så giver jeg points som tak for bidraget.
:-) filia
Avatar billede gate62 Nybegynder
17. februar 2011 - 19:43 #3
Helt i orden filia :)