Avatar billede daniel24 Nybegynder
02. april 2006 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opstart af online mobiltelefonbutik

Hej

Jeg har overvejet at lave en online butik med salg af mobiltelefoner.
Er der nogen der har en ide om hvordan man kommer igang altså med køb af mobiltelefoner, kontakte leverandør og lignende?

1000 tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
03. april 2006 - 09:48 #1
Du kan jo gå i gang med:
-at få dig et CVR-nummer
-at bikse din online butik sammen
-at kontakte teleselskaberne/leverandørerne
og så må jeg nok sige, at du bør kigge på www.amino.dk, hvor der virkelig er gang i iværksættersnakken.

I øvrigt er det min opfattelse, at der er masser af plads til endnu en spiller på det marked, så held og lykke med projektet.
Avatar billede abruscato Nybegynder
03. april 2006 - 15:03 #2
http://www.dangaard.com/dk/shops.asp er Europas største distributør af mobiltelefoner, så det vil jeg mene er et naturligt sted at starte. Du kan også google på "wholesale mobile phones" og lignende søgeord.

Hvis du selv vil importere fra producenten, kan du se toldsatser på http://vita.toldskat.dk/vita.htm

Hvis/når du får startet din webshop, må du gerne kontakte mig på lostat22 [a] hotmail.com. Måske kan vi lave et interessant salgssamarbejde.
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. juni 2006 - 17:25 #3
Er du kommet videre med idéen eller har du droppet den igen?
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. juni 2006 - 17:25 #4
(Og tak for point i øvrigt :)