Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. marts 2006 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ved luk af side åben nyt vindue

Hejsa

Jeg har en side hvor maa kan logge ind, men når en bruger blot lukker browseren bliver vedkommende IKKE "stemplet" ud...

Det jeg gerne vil have det sker når og KUN når browseren lukkes ELLER vedkommende forlader min side ved blot at taste et nyt domæne ind i adresselinien, er at der åbnes et nyt vindue og udføre noget kode som gør at brugeren bliver logget ud...

Men hvordan ???
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
26. marts 2006 - 16:29 #1
een ting er sikkert, dit spm er landet forkert (pyt med det :-) men hvilket programmeringssprog taler vi lige om? :-)

/FunteX! :-)
Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. marts 2006 - 16:33 #2
javascript :)

Skal jeg lukke rher og flytte det til korekt kategori ??
Avatar billede ffn Nybegynder
26. marts 2006 - 16:34 #3
Lave en timeout function hvis der ikke er noget aktivitet i en given tid slettes session...
Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. marts 2006 - 16:37 #4
Det sikre ikke mod at brugeren evt. lukker sin browser eller går vidre til et andet website...
Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. marts 2006 - 17:07 #5
lukker her

flyttet til korekt kategori
http://www.eksperten.dk/spm/698256