Avatar billede echelon2001 Juniormester
26. marts 2006 - 15:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pda vise telefonnummer når mobil ringer kan den det

Hejsa

Kan det lade sig gøre at få vist det telefonnummer der ringer på min mobil
kan jeg få vist det på min pda via bluetooth ??

mobil : se T610
pda  : hp 3715
mvh

michael
Avatar billede jacla Nybegynder
02. april 2006 - 05:28 #1
Umiddelbart nej

Det vil kræve en slags nummervisning i din PDA som aktiveres at bluetooth.(Det kan du sikkert få oplyst hos forhandleren)

Bluetooth er jo primært beregnet til overførelse af lyd.

MVH

Jan C
Avatar billede dennisbj Nybegynder
03. april 2006 - 00:27 #2
bluetooth er ikke primært til lyd (kan ikke engang klare steore endnu mener jeg) BT er en tcp/ip std. som alt andet 811.XXX udstyr,, jeg bruger min pda koblet til mine computer hvor den bliver brugt som AP. og hvad alt der tilhøre..
ang dit ? så bruger jeg smartgsm til min pda over bluetooth hvor jeg kan styre alt fra sms til ringning etc.

http://www.smartsoftworks.com/smartgsm/

der findes andre programmer til formålet men dette er klart det bedste jeg har prøvet,

PS. kan se du har en SE, hvis du har bluetooth til din computer er det muligt og styre alt ved din pc via din mobil, musik,mus, og media player "alt"  http://fma.sourceforge.net/
Avatar billede echelon2001 Juniormester
07. august 2006 - 00:55 #3
lukker ingen løsning