Avatar billede kvabiz Nybegynder
25. marts 2006 - 20:16 Der er 5 kommentarer

Vurdering af site

Det er kun desingnet der skal vuderes, derfor er der kun et sceenshort.... http://www.deviantart.com/view/30857589/

Hvad fungere og hvad fungere ikke...?

Og hvad skal jeg lave i højre side??
Avatar billede kvabiz Nybegynder
25. marts 2006 - 20:18 #1
edit:

Det skal lige siges at det er min først hp
Avatar billede trekkies Juniormester
25. marts 2006 - 22:12 #2
Jeg synes at den er for rød efter min smag, men ellers fin nok.
Avatar billede paddington Nybegynder
26. marts 2006 - 01:31 #3
Syns den er forvirrende mht. din grå top og den røde farve, som vel på en eller anden måde skal være din "1.farve".

derudover, hvad er grunden til at DU har "de der google ting"?? - de er efter min mening mere irritation end til gavn. Fjern dem!!

Prøv at se om du kan få "koplet" dine topbanner/menu få dem længere ned, så siden ikke bliver så høj, for umidelbart er det vel meningen at folk skal se dit indhold, og ikke "fyldet" udenom.

Du spørger om den højre side. - Som forsiden er (det rødlige), syns jeg er godt - måske dine links skal fremhæves lidt mere.

dertil tænker jeg at når man så bevæger sig fra forsiden, og over til dine under siger, kommer teksten og evt. billeder i din højre side, mens et bagrundsbillede (evt. nyt afhængig af side indhold) er placeret i din venstre.

til sidst, hvad er din artist comment?? et forum/gb?- i så fald få det ind og ligge i sammenhæng med din hovedside.

Var vist hvad jeg lige kunne komme på *S*

Keep Up The Good Work

/Paddington
Avatar billede kvabiz Nybegynder
26. marts 2006 - 13:39 #4
Okay Trekkies

Hej Paddington

jeg kan godt se jeg ikke har fomuleret mig godt nok. Det er kun det røde del af sitet der er mit sceen shot, resten er bare siden jeg har uploadet det til :)
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
27. marts 2006 - 14:52 #5
Toppen og bunden skal du have gjort noget ved. Har du virkelig købt ophavsretten?
I toppen kan du evt. have et logo/slogan whatever...

Ellers er den da meget fed..