Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
21. marts 2006 - 23:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Undelig pagerank med google-bar

Hvis man søger efter giftfri lusemiddel på msn.dk ( http://search.msn.dk/results.aspx?srch=105&FORM=AS5&q=giftfri+lusemiddel ) er
http://www.pulterkammeret.dk/visannonce.asp?id=7611
og
http://www.desmaaannoncer.dk/index.php?pageid=41&groupid=11
de 2 øverste.
Når man kommer ind på siden har de en PR på 7
Det er dæleme godt for sådan en type underside, og derfor ville jeg kigge hvad domænerne havde i sig selv.
Begge får PR på 3 på forsiden.
Hmmmm.... tænkte jeg... Det var underligt, og trykkede på "tilbage" i browseren.
Men nu havde de begge 0 i PR

Får i det samme resultat, og er der nogen der kan regne ud hvad der går galt. Det ser underligt ud
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. marts 2006 - 08:24 #1
Hvis google er i gang med en update, kan pagerang nogle gange gå galt og vise forkert alt efter hvor du kommer fra. Når dette sker, bør du altid hitte opdater for at få den rette pagerank, eller bruge en af de mange online tjenester til pagerank
Avatar billede madx Nybegynder
22. marts 2006 - 08:44 #2
Du kunne være udsat for en pagerank-dance - pt. får jeg ingen PR på de 2 opslag...

Der er dog en lille krølle, idet estimater siger at Google IKKE er igang med en PR-update - vi er faktisk midt i mellem 2 updates. Så det er sandsynligvis en bug et sted

Men vi kan da prøve at følge det lidt de næste dage - evt. på andre sites/opslag - om der er noget i gære
Avatar billede madx Nybegynder
22. marts 2006 - 08:52 #3
Checkede lige pr på msn...., måske updatede toolbaren ikke da du trykkede på resultatsiderne, meeeeen msn.dk har 6 og search.msn.dk har 5 - det rimer ikke helt på 7 ;-)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. marts 2006 - 08:57 #4
Nå nu gør den det ikke mere her..... underligt....

Er der en af jer der kender et sted hvor man kan chekke en undersides PR
http://www.indexer.dk som jeg plejer at bruge, kan kun tage domæner
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. marts 2006 - 10:49 #5
Sø på google på pagerank prediction så kommer der et antal tools du kan bruge
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
23. marts 2006 - 07:24 #6
Vil gætte på, at du kun fik det resultat da du gik direkte fra MSN - Det er toolbaren, der tager PR'en med fra MSN's side.

Det har været diskuteret og dokumenteret på WW.

Iø kan du ikke regne med PR p.t., idet vi stadig ser resultater fra Datacentre, der endnu ikke er opdateret.