Avatar billede jthom Nybegynder
20. marts 2006 - 09:48 Der er 1 kommentar

Fejl ved oprettelse af website. Problemer med Sharepoint services

Hej,

jeg har et lille spørgsmål vedr. oprettelse af et website fra frontpage 2003. Der er installeret IIS o.s.v. men nu når jeg skal oprette et nyt virtuelt websted lokalt på min pc får jeg fejlen "at Sharepoint services muligvis ikke er installeret på denne computer".

Jeg har så slået Sharepoint fra i Funktioner - Sideindstillinger - Oprettelse

men får samme fejl....nogle idéer ?

Jakob
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
25. marts 2006 - 08:39 #1
Blot en idé - hvad med at intallere sharepoint services sammen med din installation af Frontpage (også selvom du evt. ikke skal anvende disse).

Blot en tanke.