Avatar billede leungting Nybegynder
20. marts 2006 - 08:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Font i Frontpage 2003

Kan man tilføje nye fonte i Frontpage 2003? Jeg vil gerne bruge Bauhaus 93 og Andy på min hjemmeside.
Avatar billede boxer Nybegynder
20. marts 2006 - 09:15 #1
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2006 - 09:59 #2
Bare tænk på, at hvis dine besøgende ikke har den font du benytter så ser de en alternativ font...
Avatar billede leungting Nybegynder
20. marts 2006 - 10:17 #3
Tak for svaret. Jeg har fået løst problemet med fontene. Må dog lige overveje det med at andre ser en anden font før jeg bruger de lidt specielle fonte.
Avatar billede leungting Nybegynder
20. marts 2006 - 10:18 #4
hvordan giver jeg point?
Avatar billede boxer Nybegynder
20. marts 2006 - 12:46 #5
For at give point markerer du mit navn til venstre og trykker accepter.
Hvis du også vil give keysersoze point, beder du ham om at smide et svar og venter på at han har smidt et svar. Derefter markerer du begge navne og trykker accepter.

Der er iøvrigt en god hjælpeside her hvis du er interesseret:
http://expfaq.1go.dk/

Og velkommen til Eksperten :o)
Avatar billede leungting Nybegynder
26. marts 2006 - 18:01 #6
Tak for svarene