Avatar billede megabeno Nybegynder
19. marts 2006 - 11:23 Der er 1 kommentar

Fjerne licens fra WMA /AVI filer

Hej

Har dl nogle små film som kræver en licens (der popper et vindue op i Media Player, hvor man skal skrive et brugernavn+kode) Er det muligt at fjerne denne licens fra filen, så man ikke behøver at skulle skrive disse koder??

MVH Beno
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. marts 2006 - 11:37 #1
Altså mig bekendt er de jo lavet for at man skal betale for disse brugernavne og adganskoder, så tror desværre ikke det er helt lovligt :)
-men er det ikke også streaming?