Avatar billede boxer Nybegynder
17. marts 2006 - 10:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er serveren utrolig langsom eller er det hos mig den er gal?

Hej

De sidste par dage har jeg oplevet at det går utroligt langsomt på E.
Ofte skal jeg klikke på links til spørgsmål mere end 1 gang før der sker noget.

Skal jeg kigge på mit eget system eller er der nogen der oplever det samme?

MvH
Boxer
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2006 - 10:21 #1
Ingen problemer her.  c",)
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2006 - 10:44 #2
Jeg har heller ikke bemærket noget fra de lokationer hvor jeg normalt benytter Eksperten.
Avatar billede boxer Nybegynder
17. marts 2006 - 10:56 #3
Underligt - jeg må kigge lidt indad istedet :o)
Jeg har lige surfet lidt rundt og det ser ud til i har ret.
Der er faktisk generelt når jeg skal bruge lidt båndbredde - selv ved hentning af mails.
Jeg tjekker lige med cybercity.

Tak for hjælpen.
Avatar billede boxer Nybegynder
17. marts 2006 - 11:45 #4
Det ser ud til at CC har lidt problemer som desværre trækker i langdrag.
Hvad pokker, nu er der også kun gået lidt over en måned siden de lovede en fordobling af hastigheden :o)