Avatar billede clauskusk Nybegynder
11. marts 2006 - 21:11 Der er 3 kommentarer

Hjælp til første hjemmeside

Søger link som beskriver start med Frontpage 2003. Gerne skåret ud i ”pap”. TAK
Avatar billede trekkies Juniormester
11. marts 2006 - 21:15 #1
Jeg har gode resultateter med bøger fra Libris, de har en bog om Frontpage 2003:
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-650-8

Hvis du gerne vil lære HMTL, ASP o.s.v. så vil en almindelige tekst editor, f.eks. Notepad, være lige så god som købe editorerne.
Avatar billede clauskusk Nybegynder
11. marts 2006 - 21:37 #2
TAK den vil jeg købe.
Avatar billede trekkies Juniormester
11. marts 2006 - 22:34 #3
Du behøver ikke at købe den via deres hjemmeside, deres bøger kan bl.a. købes ved diverse edb butikker og blad butikker, bøgerne kan også købes hos DSB butikkerne.
På den måde spare du portoen og gebyr.