Avatar billede yvette Nybegynder
10. marts 2006 - 13:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til slogan

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle smide dette spg.
Så det endte her under design generelt :)

Jeg skal bruge et slogan til et ungdoms site ved navnet "Tjad"
Sitet indeholde diverse ting og sager som f.eks. chat, debatter, sex'o'logen...

Nogle der kan hjælpe os med et slogan? Så vil jeg blive meget taknemmelig!
Avatar billede mjl Nybegynder
10. marts 2006 - 14:03 #1
Kom og tjad - om både dit og dat :)
Avatar billede yvette Nybegynder
10. marts 2006 - 14:06 #2
Det lyder fedt nok! Men det klinger ikke rigtigt i mine øre.. hehe
Avatar billede mjl Nybegynder
10. marts 2006 - 14:08 #3
...også mest for sjov - tænker dog lige over det!
Avatar billede stone Forsker
10. marts 2006 - 19:29 #4
få en sex-debat hos tjad
Avatar billede stone Forsker
10. marts 2006 - 19:31 #5
og så "lige" en frækkert

Det er bare patter der tjad'er
Avatar billede yvette Nybegynder
10. marts 2006 - 20:23 #6
Det er jo meningen det er et slogan til et ungdoms community... Det skal ikke alt sammen handle om sex og patter... Desværre prøv igen :P
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2006 - 20:32 #7
Tjad is bad .... aj vel?
Avatar billede stone Forsker
10. marts 2006 - 21:13 #8
nej ved det dennis men du giver ik meget at gå efter
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
10. marts 2006 - 21:17 #9
Hvorfor sidde hjemme og slå en ski' - når du kan besøge vores community? *lol*

Men som sagt - det er svært uden beskrivelse af hvad dit site mere indeholder, og hvad du gerne vil have med i dit slogan!
Avatar billede stone Forsker
10. marts 2006 - 21:21 #10
klapper af webudvikleren den var sgu morsom sss
Avatar billede mjl Nybegynder
10. marts 2006 - 22:20 #11
Et slogan vokser frem, når man kender ånden bag stedet, og når man har "ilden" for ide'en ... at sidde her i baggrunden, uden at kende noget til det - gør at man kun kan komme med fjollede rim ...
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
10. marts 2006 - 22:21 #12
Helt rigtigt hvad mjl siger.
Avatar billede stone Forsker
10. marts 2006 - 22:36 #13
yep så fik vi den...
Avatar billede yvette Nybegynder
12. marts 2006 - 11:46 #14
Sitet kommer til at indeholde profiler, chat, spørg sexologen anonymt, debatter, spil, sms services og alt muligt for de unge.. Det burde da være muligt og kunne finde på et eller andet der lyder godt.. Jeg  er bare ikke så opfindsom hvad det angår :(
Avatar billede yvette Nybegynder
24. marts 2006 - 08:06 #15
LUKKER