Hej, jeg skal bruge et customer management system som skal kunne holde styr på kunde passwords, deres betalings historik mv. er der nogen der ved om der findes et sådan system som man eventuelt kunne købe. ?
Systemet skal ikke sende mails eller andet til brugerne omkring faktura mv men blot give dem en mulighed for at se deres betalings historik og eventuelt printe deres faktura ud fra nettet. Systemet skal også kunne hånndtere glemte password.
Når jeg siger glemte passwords mener jeg at brugerne ved at indtaste deres email adresse skal kunne få tilsendt deres brugernavn til Customer systemt, så kunne man for nemhedens skyld liste alle deres pw i systemet.
Nej det skal systemet ikke, man kunne forstille sig at alle de PW brugeren bruger vil blive indtasted i systemet manuelt, sådan at når brugeren er logget på så kan han se sine pw's. Fakturane bliver lavet i vores online faktura system, eller skal kunne oprettes manuel pr. kunde eventuelt med en recurring funktion.
1. Mulighed for bruger at få tilsendt diverse passwords på mail. FTP, MAIL, STATS osv. 2. En simplet jeg har glemt mit password til selve account systemet. 3. Mulighed for at bruger kan se betalte regninger. De skal ligge i PDF format til download. 4. Admins indtaster manuelt brugere og deres fakturerings løsninger. Dette kræver en Recurring funktion. System skal automatisk sende en mail til bruger min. X antal dage før hans "abonnement" udløber.
En bruger skal til hver en tid kunne logge sig på og sige hvilke regninger har jeg betalt hvad lyder den næste regning på hvornår skal den betales. En bruger skal til hver en tid kunne få tilsendt passwords via mail, det vil sige glemmer han sit FTP login så beder han systemet om at få tilsendt sine FTP informationer til den email adresse har er regget med.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.