Avatar billede mr-baluba Nybegynder
09. marts 2006 - 19:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min Messenger virker ikke

Hej eksperter.

Min MSN Messenger virker ikke. Den giver mig følgende fejl:"Det lykkedes ikke at logge på MSN Messenger, forid tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. 80040111

Det er også som den hænger lidt, når jeg indtaster mit logon. Hvad kan problemet være? Jeg har både prøvet at afinstallere den og geninstallere den igen samt prøvet vejledningen på:
http://spaces.msn.com/imunplugged/blog/cns!C747C5A87E9286E6!2180.entry?_c11_blogpart_blogpart=blogview&_c=blogpart

Men der er intet der virker. Hvad gør jeg?
Avatar billede parusmajor Nybegynder
09. marts 2006 - 19:41 #1
Hvor lang tid har du haft problemet? Ofte er der bare fejl i Messenger, ved ikke hvad der sker, men der er korte perioder med fejl jævnligt.
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
09. marts 2006 - 19:44 #2
Jeg har alligevel fået løst problemet, men ellers mange tak fr hjælpen.