Avatar billede aero Nybegynder
05. marts 2006 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vis filer

Hej Jeg har en Navman iCN 520, jeg vil gerne kunne se filerne på den UDEN at tilslutte den til en PC. findes der et værktøj som jeg kan installerer via. PC for derefter at kunne gå ind via Navman iCN 520 og kunne se filerne og mapperne på den som hvis det var via. "ActiveSync Explorer" har en fil som jeg vil ligge ind på den men den kan kun startes via PDA'en ikke PC'en så skal kunne gå ind og se filerne via. PDA'en.

Nogle som kan hjælpe.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. marts 2006 - 11:40 #1
Jeg har installeret Total Commander for PPC på min HP 2210 PDA.

Om du kan installerere den på en Navman ved jeg ikke - men det er da et forsøg værd: http://www.totalcommander.dk/index.php?page=download

Her ligger den til både PocketPC (Windows Mobile), samt Windows CE
Avatar billede aero Nybegynder
10. oktober 2008 - 12:13 #2
lukket