Avatar billede bertel21 Nybegynder
05. marts 2006 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Keylogger beskrivelse

Hejsa ... Jeg skriver for at forstå! Jeg har på nuværende tidspunkt den opfattelse at en keylogger er en form for spyware program som registrer hver stroke/tast du foretager dig på dit keyboard, registrer de sidst benyttede hjemmesider osv. eller hvad??? Hvordan fungere det egentlig? Sender det så bare en email med info omkring hvad der er sket på computeren? og hvor tit gør den dette?
Avatar billede bertel21 Nybegynder
05. marts 2006 - 10:53 #1
skal dog lige fortælle jeg ikke skriver dette fordi jeg har nogen intentioner om at bruge sådanne programmer... kunne bare godt tænke mig at vide hvad det er!
Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. september 2006 - 18:03 #3
læg svar?
Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. september 2006 - 18:03 #4
jeg er ved at ryde op i spg. jeg har ude... du skal nok få point hvis du vil have dem ... bare kontakt mig
04. september 2006 - 11:30 #5
(No Big Deal...)